STILLA

Måste säga att det känns nästan lite kusligt att skriva det här inlägget , för gårdagens inlägg spinner på sätt och vis vidare till dagens tolkning av tisdagstemat stilla...


Bild: Vicke

Strax efter jag postade inlägget i går så fick jag bege mig med H till Akuten, han hade "hoppat" med cykeln och nu är det STILLA som gäller för honom ett par veckor framöver. Slut på vaktandet av fotbollsmålet för den här säsongen, och nog måste jag säga att mammahjärtat mycket hellre väljer att se honom stå i mål än att se honom ha såna smärtor som han haft.

*Ler* nästan så att man funderar på om man inte skulle ta och låsa in honom i garderoben några år eller så för han är en kille full av energi och det händer både ett och annat. Inte lätt för lilla morsan alla gånger;)



Kommentarer
Anne-Lie

Stackars liten host eller stor;-)) Nu får det bli stilla helt klart!

2009-08-18 @ 20:54:44
Anna (syrran)

Och lagom till skolstart och allt. Men "brott" verkar inte bry sig om timing! Hoppas han slipper smärta och läker lika snabbt som I:s nyckelben gjorde!

2009-08-19 @ 23:07:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0