ÄLSKAR LOPPIS


Bild: Vicke

Skrev något om fortsättning följer när jag bloggade om vår badrumsrenovering och då var det alltså dags för det nu. Det oväntade en detalj som blir så bra och ännu ett Loppisfynd...

Det vita brickbordet som jag fyndade på Kommunens Återvinning för hela fyrtio riksdaler och varför var det så oväntat då. Ja precis som med julgransfoten var det här ett loppisfynd som inhandlades med hjärta alltså jag hade ingen aning om vad jag behövde det till och vart det skulle stå. Länge fick det stå i vårt garage på väntelistan , *ler* tur vi har stort garage och förråd;)

Sen när det var dags en helg här i höstas för det sista piffet i vårt badrum kom jag bara på det. Självklart det var ju precis därför jag köpte brickbordet, det var ju i vårt badrum det hörde hemma:)


Kommentarer
Camilla

Det är så härligt med loppisFYND :) Superfint bord har du fått tag på också, biiiilligt gör tummen upp

Jag har nästan abstinens nu när jag inte varit på loppis på ett tag.. iiiiih.. Jag behöver mer loppisfynd känner jag :D

2011-12-14 @ 21:40:05
URL: http://hantverkaregatan.blogg.se/
Malin

Måste tydligen bli bättre på loppisar..men vårt garage är jättelitet!



Du har ögat o känslan o slår till vid rätt tillfälle, utan att du eg ens vet hur rätt det kommer att bli.



Jaja köpte faktiskt ett kristallglas fr Röda Korset häromdan, så fint att ha värmeljus i det.



Kram

2011-12-14 @ 22:09:47
URL: http://malkins.blogg.se/
Formelle Design

Kul när man kan fynda något fint.



//Johanna

2011-12-15 @ 17:04:18
URL: http://formelledesign.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0