SPÄNNANDE MÖTEN


Bild: Vicke

Väldigt lugnt här på bloggfronten måste jag börja med att erkänna, känner efter och funderar om det här med blogg längre är min grej eller inte. Tills jag har bestämt mig så får ni nöja er med något sporadiskt inlägg emellanåt;)

På hemmafixarfronten har det faktiskt hänt litegrann och ett efterlängtat projekt som äntligen blivit av och dessutom står helt klart är uppdateringen av H:s rum.  Vilken härlig känsla nu känns det som om det äntligen är ett rum som passar en STOR kille, dessutom en kille med väldigt bestämd och egen smak.

*Ler* tur för mamman är i alla fall att den inte är helt wild and crazy utan om jag får säga det så har han faktiskt rätt så bra smak.  Helt okej (läs superfint) blev det i alla fall och det viktigaste av allt är faktiskt att han är supernöjd med det hela och det verkligen känns som hans rum. Då är det väl precis så det ska vara...

Måste bara få visa er pricken över i , Ikeas lampa Maskros  som mamman själv så gärna hade velat ha i vardagsrummet men då tyvärr får skippa eftersom sonen hade den goda smaken att hinna före. Nåja det passade verkligen bra som kontrast till allt det mörka i rummet och det blev ett spännande möte. Ett möte mellan land och stad ...


Kommentarer
Malin

Så snyggt!!

2012-04-12 @ 20:34:09
URL: http://malkins.blogg.se/
Liza

Ser jättefint ut!

Kommer fler bilder???

Kraaaaaaaaaaaaam!

Liza

2012-04-16 @ 18:33:01
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
kat @ dot dot dash

beautiful! love the detailing of the paper and its looks perfect in white

x kat

2012-04-18 @ 15:10:19
URL: http://dotdot-dash.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0