STORT STEG;)

Vicke har nog börjat bli riktig modig eller kanske jag skulle citera favoriten Ernst " I bland önskar man ju att det var någon som stoppade mig"...

Bild: Vicke

Vad har jag gjort som är så "hemskt" då och hör i hop med bilden ovan, man skulle väl kunna säga att jag tagit ett jätte stort steg med mina foton. Kastat mig ut i det okända och vågat använda mina bilder utanför bloggens trygga värld. Nämligen en digital fotoutställning med tema jul & advent på vårt eminenta bibliotek.

Tror nästan jag kan utnämna vår bibbla till Sveriges bästa, de har massor med ideér och påhitt som förgyller vardagen för både stora och små i kommunen. De tänker verkligen outside the box och är med på både vanliga och ovanliga arenor och servicen där är helt suverän. Aktiviteterna avlöser varandra ...

Kan nog till och med säga att det är tack vare de jag nog fått lite bättre fart på min kreativitet igen så nog måste det väl vara Sveriges Bästa Bibliotek;)



Kommentarer
Malin

Vad roligt Vicke!!!! :)



Synd att man är så sällan "hem", jag lär nog missa den. Men vi kanske får se bilder ur bildspelet här så småningom?



2011-12-05 @ 22:55:23
URL: http://malkins.blogg.se/
karin s

Vad glada vi på bibblan blir! Tack!

Ditt bildspel är vårt finaste "julsmycke" och vi är så glada att du ville dela med dig av dina vackra bilder!

2011-12-05 @ 23:44:11
EVA

Men så himla kul !!! Synd att det är liiite långt att köra upp till er...



Men du kanske visar lite här senare...?!?



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-12-06 @ 11:39:30
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Frida

Fasen vad roligt!!!! :)



Kramen!

2011-12-06 @ 17:40:09
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Birgitta

Håller helt med dig! Vi måste ha Sveriges Bästa Bibliotek för man kan väl inte ha ett bättre? :-)

Fortsätt fotagrafera!

2011-12-06 @ 21:47:47
Liza

Så himla kul! Synd att jag inte har möjlighet att åka upp för att titta på dina fina bilder.

Kraaaaaaaam!

Liza

Ps. Vilket vackert foto!!

2011-12-06 @ 23:08:26
URL: http://v


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0