FÖRSENAT JUBILEUM

Bild: Vicke

Den 17 maj 2006 tog jag mina första stapplande steg ut i bloggvärlden, tyärr är de stegen väldigt små och sällsynta numera. Ni ser ju att jag till och med missat dagen för mitt jubileum och firar det med ett inlägg så här nästan en vecka försenat. Men bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Visserligen är det nog inte så många som hänger här längre i brist på uppdateringar , så det blir kanske inte så stor fest. Men ett stooooooort tack till alla era mina tappra läsare som följt mig under åren både gamla och nya.

Aldrig hade jag väl för fem år sen kunnat tro att mitt beslut att börja min resa ut i cyberspace och bloggvärlden skulle ge mig så mycket otroligt mycket roligt. Både roliga upplevelser som jag nog aldrig annars fått vara med om men framför allt  nya vänner som jag fått förmånen att känna. Några irl och några via cyberspace, ett stort tack även till er alla :D

Bättre bonus kunde man väl inte fått, min tanke när jag började blogga var väl främst att få lite utlopp för kreativitet att få skriva och kunna göra något med mina bilder. Men det blev så mycket mycket mer än vad jag någonsin kunnat fantisera om, helt fantastiskt !

Även om det för tillfället är väldigt lugnt här inne hos mig så hoppas jag att inspirationen, tiden och energin till att blåsa lite liv i den igen kommer. Saknar den emellanåt och många gånger har jag tänkt och tänkt att NU och sen stannar det bara vid en tanke. Men vi får väl se kanske saknaden blir så stor så jag på något sätt hittar tillbaka till lusten och glädjen att blogga...

We will see, appropå see så kan ni på bilderna ovan se de härliga bordsdekorationerna som vi hade på gårdagens konfirmation. Min lilla samling små favvisvaser från Ikea som en gång i tiden var tre och utökades med många fler när jag hittade de på fyndhörnan för en guldpeng styck. Less is moore gäller inte denna gång;)



Kommentarer
Frida

Grattis i efterskott får väl jag säga då!



Jag är en prenumerant på Bloglovin så jag missar aldrg ett inlägg oavsett när det kommer!



Hoppas du får en fin, fin dag så hörs vi när vi hörs!



Kramen!

2011-05-24 @ 10:40:10
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
EVA

JÄTTEGRATTIS i efterskott vännen !!!



Ja att börja blogga var en superhit ! Tänk så många vänner man fått...och fortfarande får :)



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-05-24 @ 11:01:36
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Liza

Hurra! Hurra! för vännen Vicke!

Du finns på min bloglovin´så jag har koll!

Väntar troget på nästa inlägg!

Många Grattiskramar!

Liza

2011-05-24 @ 12:23:06
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Camilla

Finaste Vicke!! Jag tänkte på dej för ngn dag sedan och underade just när du skulle komma med ett nytt inlägg i bloggen.. hehe.. Telepati?? ;)



Hoppas du kommer tillbaka.. och det är snart!! :D

Stor KRAM till dej och grattis till en blogg som till åren är kommen :)

2011-05-24 @ 16:22:52
URL: http://hantverkaregatan.blogg.se/
Malin

Snygga vaser! Och det vore absolut jätteskoj om du började uppdatera liiite oftare!



Jag lyckas nog inte få min dotter att konfirmera sig..hon är ateist.



2011-05-24 @ 19:23:03
URL: http://malkins.blogg.se/
Nilla

Grattis!

2011-05-24 @ 19:25:59
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
saravillfara

Grattis till jubileumet!

Du är ju en av dom "veteraner" som jag tycker mig känna sedan länge nu, och som jag också har turen att ha fått träffa och umgås med, trots en massa mil oss emellan. Saknar dig!

Känner igen mig i inläggssvackan, men du ska veta att jag inte tröttnar på att vänta in dina inlägg. Hellre glest än inga alls. Massor med kramar, och skriv gärna det där mejlet du frestade mig med att nämna i en tidigare kommentar. När du vill och får lust. :)

2011-05-25 @ 22:46:11
URL: http://saravillfara.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0