HON HAR BLOMMOR I SITT HÅR


Bild: Vicke

Den här våren försommaren är verkligen en hektisk tid , fullspäckad skulle jag nog säga en tid fylld av festligheter. I går fick vi i väg tackkorten från vår förra "fest" konfirmationen och i dag har vi börjat förbereda nästa studentskivan som går av stapeln om precis en vecka. Har nog sagt det här tusen gånger men jag säger det igen det är inte klokt vad åren går våra killar börjar bli stora nu.

Appropå festligheter så är det här med presenter alltid ett dilemma tycker jag , vad ska man köpa/ge. Vill ju att det ska bli något som mottageren verkligen gillar och kanske helst också något som har lite tanke bakom. Lite luddigt men jag tror ni förstår vad jag menar...

Råkar man ha någon fint foto liggande och skräpa på sin hårddisk så är det här med personliga canvastavlor något som ligger mig varmt om hjärtat. Vissa gånger har jag snott motivet från mottagaren själv, eller varför inte en så här söt sommartjej som jag fångat i språng. Hon fick den i julklapp och jag testade en ny leverantör denna gång som jag varmt kan rekomendera Sumopix ett danskt företag. Mycket snabb leverans, suverän service och jättebra kvalitet. Toppen!


Kommentarer
Kusinens sambo

Ja, kan inte annat än att hålla med om att tavlan är superfin. En fantastisk ögonblicksbild som fångat damen så bra, kramar!

2011-06-05 @ 23:21:57
Matilda

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 02:40:24
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0