RESESKILDRING

Så är vi hemma igen efter en hel helgs äventyr i Luleå och Vårmässan, visserligen är det väl egentligen bara jag som är hemma. Funkisfriggeboden är nästan  hemma, den står hos Heikkiläs i väntan på att ängarna ska torka upp så att de kan köra med hjullastaren över de för att ställa tillbaks den.

Ni förstår säkert att jag både väntar och längtar på att få tillbaka den hem, det börjar ju bli dags för projekt inreda altanen.

I alla fall här kommer den utlovade rapporten från mässan för er som inte var med...



Sammanfattningsvis skulle man kunna säga att det varit en hektisk helg men framförallt oerhört rolig, både tack vare alla trevliga besökare och det trevliga sällskapet i montern av två "kollegor" .

Man får en energikick av att åka ut på det här viset och få träffa så mycket nytt folk, många spännande möten med människor som är givande på så många sätt. Har också lärt mig mycket de här dagarna och det har varit riktigt roligt att få höra besökarnas tankar om olika användningsområden för Funksifriggeboden. 

T.ex en kvinna med gröna fingrar som direkt såg potentialen i den , hon skulle driva upp sina plantor i den under våren och sen när det var dags för de att flytta ut så skulle hon flytta in...

Det var ett exempel men det fanns många fler tankar, så man skulle kunna säga att ordet Mångfunktionell stämmer väl in på den. En annan sak som också kändes väldigt roligt var den väldigt positiva respons vi möttes av hos våra "gäster". Så kul att både höra och se deras reaktioner och höra deras reflektioner...

Frågorna var varierande allt från tekniska frågor till frågor om inredningen, kul kul är verkligen så glad att jag följde med min Funkisfriggebod på resa denna gång.

Vill passa på att tacka alla besökare och kollegorna för en mycket  mycket trevlig helg!

Förresten så har vi haft ett mycket speciellt besök som jag berättar mer om i morgon...



Kommentarer
Malin

Det blev aldrig att besöka mässan för min del, MEN men vilken tur att jag får se ett av guldkornen här, anar nästan vilka besökare du haft. Ser m spänning fram emot det inlägget!

2010-05-12 @ 07:33:06
URL: http://malkins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0