GULT ÄR FULT?

Bild: Vicke

Skulle någon sagt till mig för ett par år sen att jag skulle tycka att det är snyggt med gula detaljer så skulle jag nog skrattat och sagt never ever. Men nu känns det helt plötsligt helt annorlunda, det kryllade av härliga våriga färger när jag strosade på stan vid helgens besök i Skellefteå. Massor av glada härliga pasteller som ropade glatt på mig och sa att nu är det vår ...

Visserligen var väl en och annan detalj som fick följa med mig hem som var just i färgen gult kanske mest tänkt att ha till påsken. Men den här lilla söta rackarn som jag hade turen att hitta på Loppis för endast en guldpeng kommer att få stanna kvar lite längre än bara över påsken. Jag föll pladask för den där lilla gula kermaikfågeln som låg på ett bord och bara väntade på just mig.

Förresten så har jag haft en riktigt lyxhelg i Skellefteå , det är så enkelt att åka i väg med på hockeresor med stora killar de vill att man ska vara med "lagom mycket" så det finns massor av egen tid att njuta av. Jag har bott själv på hotell, strosat på stan, shoppat, varit på Loppis och njutit av både god mat och gott fika.

Såklart har jag ju sett varenda minut av alla rysligt spännande hockeymatcher H spelat och hejat så där lagom mycket. Ni vet lagom är bäst när det gäller Tonåringar *ler* , man skulle kunna säga att min helg var precis just det alldeles lagom.

En härlig mix av en massa kul:D



Kommentarer
EVA

Vilken mysig helg du haft i Skellefteå...då åkte du ju förbi oss både på vägen ner och hem :):):) Skulle kikat in på en kaffetår...



Jag hämtade in kartongen med påskgrejs idag, men känner ingen riktig inspiration...få se om den kommer till helgen kanske !



***

KRAAAM EVA



:)

2010-03-24 @ 18:47:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Lisa

Vilken FIN fågel!!! gillar och vad roligt med hotellhelg....då passerade du mej mao....förstår att ni åkte hockeybuss annars hade du fått fika....kram på dej, fina Vicke!!!

2010-03-24 @ 19:40:39
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Camilla

Vilken helg.. både shopping och hotell kombinerat med spännande hockey.. Låter ju helt kanon :D



Gult i lagom dos är ju fint på vissa detaljer.. Och där har du ett bra bevis på en sådan detalj. Din lilla fågel är ju underbar. Vilket fynd!! :D

2010-03-25 @ 06:57:39
URL: http://hantverkaregatan.blogg.se/
Sandra | Inspirera Mera

Visst är det härligt att man kan ändra sig! Det har jag själv märkt flera gånger :)

2010-03-25 @ 13:09:26
URL: http://www.inspireramera.se
saravillfara

Ja, så där är det ju. På några år kan det hända mycket. Ibland går det ännu fortare. Gult har jag nog alltid gillat, men det finns andra no-no:s som man har fått ändra uppfattning om. :)

Vilket bra fynd, och vilken härlig helg du verkar ha haft. Blir nästan lite avundsjuk där... men du är verkligen värd det!

Kramar till dig/er, och ha en finfin helg vännen!

2010-03-26 @ 01:06:50
URL: http://saravillfara.se
Camillasnyahem

Det är ju ganska roligt att ens smak ändras tycker jag! Fort kan det gå också, jag kan titta tillbaka på min förra lägenhet (som jag flyttade från för tre år sedan) och undra vad tusan jag tänkte på? Haha. :) Pippin var jättefin och vårig tycker jag!



Trevlig helg!

2010-03-26 @ 22:24:34
URL: http://www.camillasnyahem.se
Louise

Hejsan! :)



Har en blogg där jag skriver om det mesta.

Mitt liv, när det blir fest, kläder men självklart kan det komma provocering om jag är på det humöret. Men även mycket annat skoj!

Om du gillar min blogg följ den då på bloglovin som jag lagt in på min blogg.



Hoppas du inte tar illa upp av att jag skrev det här, för då ber jag verkligen om ursäkt.

Vill bara ha fler nya läsare. kram!

2010-03-29 @ 18:47:35
URL: http://enligtlouisepettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0