MIDSOMMARHELG




En lång härlig helg, inte vilken vanlig helg som helst utan midsommarhelgn närmar sig sitt slut och vi har i kväll smaskat i oss de sista resterna av jordgubbstårtan. Har även rensat bort den stackars midsommarblomman som blåst omkull ett otal gånger från bordet på altanen, men vad gör väl det helgen är som sagt var över och förresten hade inte vinden knäckt den så hade nog jag gjort det.

Vi har tillbringat det mesta av helgen i stugan, nära och bra har vi dessutom till vår egen lilla stuga;)

Härligt, även om jag under resans gång har förstått att det här kommer att vara ett väl värt investerat projekt är det inget mot vad jag tycker efter den här helgen!

Har ju alldeles nyligen fått hem den efter sista äventyret och i veckan har vi plockat in pinalerna igen samt lagt till några stycken. Som ni läst i förra inlägget har jag även varit i väg på Loppisbesök för att leta lite pryttlar som saknades. Kan bara säga att jag haft en mycket lyckad loppisvecka:D

Vi hann inte helt klart utan fixade de sista små detaljerna på självaste midsommarafton och nu är både altanen inredd, skåpet fyllt med porslin och lamellgardinerna på plats...

På plats det har även familjen varit hela långa helgen, det är verkligen ett ställe för avkoppling och njutning så mycket mer än en traditionell friggebod.

Lovar ni ska få se lite bildbevis på de sista detaljerna i veckan, hoppas ni också haft en lugn och fridfull midsommarhelg!


Kommentarer
Frida

Vilken fin helg ni verkar ha haft :)

Ser fram emot att få se bilder vid tillfälle.



KRAM,

Frida

2010-06-28 @ 11:39:48
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
karin s

Vääääntar på bilder!

2010-06-29 @ 20:27:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0