FÄRGPALETT

Har suttit och roat mig med att leka med bilder på sidan som Sara tipsade om...




Jättekul, där kan man lätt slösa bort en liten eller kanske till och med stor stund med alla härliga färgkombinationer. En av bilderna jag testade med var den här från Funkisfriggeboden och tänk att något som ser så "färglöst" ut hade en sån varierande palett.

Det var bara en sak som var mindre kul med att välja just den här bilden,  att jag började längta så oerhört  mycket till våren och den riktiga "invigningen" av Funkisfriggeboden *längtar så jag spricker* .

Inte är det bara en invigning att längta till utan det är en massa annat spännande på G med Funkisfriggeboden, bland annat ska den ut på en resa igen till våren.

Sen är det också dags för altanen och lite inredning till den och när jag fick se vad som komma ska på Ikea så börjar jag längta ännu mer. För det ser ut som om det finns mycket spännande bland nyheterna som skulle kunna passa de planerna perfekt.

Nåja jag klarar nog mig för turligt nog så har jag  jag något  superspännande och roligt att se fram emot redan till helgen, stundande resan till storstan. Weekend med en massa kul som Formexbesök tillsammans med bästa tänkbara resesällskapet Lina och Sara.





Kommentarer
Anna (syrran)

Välkomna till ett vintrigt (om än lite slaskigt) Stockholm! Ser fram emot att sedan läsa om era äventyr och vad ni ska hitta på :) Ha en trevlig helg!

2010-01-19 @ 21:20:33
a home far away

Hej!

Första gången som jag ser er funkis friggebod den är ju helt underbar! Längtar själv efter nåt eget i Sverige och vill ha det litet, vitt, enkelt o mitt alldeles egna:)



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

2010-01-20 @ 08:53:21
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Ylva

Vilken fin färgskala den nedersta var, helt i min smak.

/Ylva

2010-01-22 @ 10:51:15
URL: http://darlingthings.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0