GLAS

Haha det är väl inte så glasklart att ni möts av ett inlägg när ni kommer på besök hos mig;) Skämt åsido det har varit lite dåligt med inlägg här , börjar bli orolig att jag inte kommer i håg hur man gör längre. Men det är väl som att cykla har man en gång lärt sig det så glömmer man aldrig.

Som sagt var så har jag planer på att bli lite mer aktiv här nu och att återgå till tolkning av Tisdagstema känns som en bra början. Dagens tema är glas, och jag hittade i mina gömmor en bild som visar flera olika varianter...

Bilden är tagen i Kattilakoski , ett riktigt "smultronställe" i kommunen.

Det här med glas är verkligen en hel vetenskap, trodde jag visste mycket om glas ända tills jag började jobba på ett Glasmästeri och insåg att jag hade noll koll. Jisses det finns hur många sorter och varianter som helst...
Kul förresten för det innebär att det finns hur många varianter som helst på tolkningen av temat Glas.

See you :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0