GRAND FINALE NÄRMAR SIG...

Bild: Vicke

Alla pusselbitarna i mitt projekt Funkis Friggebod börjar snart vara på plats, en och annan liten detalj är kvar att lägga . Så är det klart och kanske redan i morgon är det dags för er att få kliva in och se vad det blev av alla mina loppisfynd och små detaljer som ni fått er en sneakpeak på senaste veckorna.


Kan hända ni börjar tröttna på mitt tjat om detta projekt men jag kan inte låta bli det är ju så frukansvärt roligt. Måste också säga att i eftermiddag när jag började inse att projektets slut börjar närma sig var det en stark känsla av vemod jag kände. Som sagt var det har ju varit så himla kul att drömma, planera och genomföra det. Men det fanns också en känsla av glädje av att den bild jag så länge haft i mitt huvud och längat efter att få se i verkligheten faktiskt både börjat ta form och vara klar.


Underbart även att drömmen om en egen liten stuga nu är sann, och jag här helt övertygad om att denna Funkis Friggebod kommer att ge oss många stunder av glädje många många år framöver. Redan på fredag kväll var jag tvungen att tända massor av ljus och sitta där och mysa i en halvfärdigt inredd stugan. Men det är inte bara oss den ska glädja utan även övernattande gäster på sommaren, så visst Sara är stugan lite din också och du det ingår inte bara frukost i övernattingen utan även ett Ikea besök;)


Hoppas att ni andra haft en härlig hösthelg!



Kommentarer
saravillfara

JA!! Så jag kan titulera mig minidelägare i en så där fin funkisstuga alltså. Du är ju bara världens snällaste du! TACK!! :)

2009-09-21 @ 00:12:09
URL: http://saravillfara.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0