BILDKAVALKAD NR 1

Har en kamera fulladdad med bilder från en inredd Funkis Friggebod och det två sista detaljerna kom på posten i dag. Men tyvärr har även en elak förkylning tagit min kropp besittning och energin räckte inte riktigt till ...

 

Därför bjuder  jag bara på en liten försmak av vad ni ska få se mer av när orken är lite bättre, kanske redan förhoppningsvis i morgon ska ni få kliva in i min stuga.

 


Bild: Vicke

Ska väl också tillägga att utvändigt tillkommer det en 10m2 stor altan innan den är helt komplett.



Kommentarer
syster yster

längtar till helgen!

2009-09-21 @ 22:10:12
karin

Ser jättefint ut, inte för att jag någonsin tvekade:-)

Krya på dig!

2009-09-21 @ 22:54:03
Lina

Oj så fin den är - helt perfekt i storlek, färg och just så där retrosnygg som jag skulle önska den. Där kommer ni att trivas om sommarkvällarna... eller jag menar - där kommer vi att trivas om sommarkvällarna. Jag såg att Sara bläddrat lite i bokningskalendern och du kan ju skriva in mig intill hennes namn nu då... :)



Blir jättekul att se insidan och tur för oss (och mig) att posten inte dröjde allt för länge. ;)



Skickar en hel massa krya på dig-kramar! Känner du dig inte redan lite bättre så säg.

Kraaam

2009-09-21 @ 23:14:23
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Anna (syrran)

Wow, jag får ju också se den live i helgen! Tänkte inte ens på det, jag som alltid är så långt borta och får nöja mig med de digitala medierna :)

2009-09-22 @ 08:05:57
Camilla

WOW.. så snygg. Åhh.. jag vill se fler inspirerande bilder nu :D Nu blev jag allt lite avis.. tittar ut för att hitta en passande plats för en sådan på vår tomt också :D



Grattis till en sjukt snygg plats att tillbringa mycket tid i :D

2009-09-22 @ 09:01:17
URL: http://hantverkaregatan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0