TREVLIG HELG


Bild: Vicke

Redan fredag och dags att säga trevlig helg, svosch sa det bara och så har ännu en semestervecka förbrukats. Men jag klagar inte för den här semestern har fortsatt lika bra som den har börjat. Vädergudarna har verkligen varit på min sida och mestadels bjudit på strålande sol och värme, har kunnat tillbringa många timmar på vår altan och bara slappat. Högen med böcker som jag plöjt igenom bara växer , det här är verkligen sommar och semester:D

Att vi sen inte har några mygg och kan få sitta ute i lugn och ro på altanen gör inte saken sämre, det är verkligen så härligt att kunna utnyttja sin altan till fullo utan en massa inkräktare som stör. Normalt brukar vi behöva ta vår tillflykt till myggpaviljong för att kunna få vara i fred, så det här känns verkligen som rena lyxen. Saknar absolut inte myggen och skulle helt klart kunna tänka mig ett fortsatt liv utan de;)

Innan jag går ut och ser om det är någon sol som vill göra mig sällskap på altanen i dag så önskar jag er en riktigt trevlig helg och vill också visa er sommarens bästa köp. Duktyngder från Ikea som är både snygga och praktiska, *ler* funkar till och med på mina gamla avlagda gardiner som nu får tjänstgöra som duk på trädgårdsbordet i stället för att hamna i Loppislådan.


Kommentarer
Carola T

såå fiint, sååå somrigt...

2009-07-31 @ 17:14:03
Liza

Vilken härlig sommarbild! Visst sjutton är det skönt att inte myggen är så många iår. Vi ser nästan inga här heller! Gillar de mörka, varma kvällarna... Myser!

KRAAAAAAAAAAAAAAM!

Liza

2009-08-02 @ 18:56:37
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
saravillfara

Men hur har jag kunnat missa dessa duktyngder? Ser ju hur bra ut som helst!

Vad härligt det låter med all läsning, själv har jag precis packat upp 3 st nyköpta pocketböcker, som åtminstonde ett par av dom ska få följa med mig utomlands. Jag längtar efter att få koppla av med en god bok, men först väntar 2 veckors jobb och skola.

Kramen!

2009-08-02 @ 23:50:02
URL: http://saravillfara.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0