LONG TIME NO SEE...


Bild: Vicke

Finns några tappra stackare som dag efter dag kikat in här för att förhoppningsvis hitta ett nytt inlägg men tyärr har jag nog gjort er besvikna mer än en gång, sorry hoppas det ska bli lite bättre framöver. Men det är kul att se att det finns folk som fortsätter hälsa på trots att det varit så tyst.

Så ett litet tack till er alla trogna läsare som finns därute och orkat vänta på att det ska hända något på Vickes Blogg, det både värmer och glädjer mig:D
 
Måste också erkänna att det också gör mig lite nyfiken på vem/vilka som finns därute i cybern som återkommer dag efter dag...

Den här våren har varit helt galen på sitt sätt, så otroligt mycket både som hänt men också så mycket att göra så min tid eller energi har inte riktigt räckt till att blogga. Sträckan fram till semestern har kännts så låååång som ett oändligt maratonlopp som aldrig tar slut, men äntligen har jag nått mållinjen. Dessutom har jag visst redan förbrukat halva min semester, oops hur gick det till?

Men ack så härlig halva jag haft , vi är nyligt hemkomna från varmare länder nämligen Turkiet där vi verkligen kopplat av och bara varit . Inget jobb , ingen telefon, ingen Tv, Ingen dator, inga måsten, inga tider att passa *ler* förutom busstiderna till och från stranden då. Vi har verkligen fått njuta av sol, värme och framförallt kvalitetstid tillsammans med familjen.

Det här var verkligen bästa tänkbara sätt att fira att man blivit tant på, bättre födelsedagspresent kunde jag inte fått. Om det är så här att fylla fyrtio år så har jag inget emot att göra om det en annan gång;)

Hoppas ni andra också har en härlig avkopplande semester / sommar!


Kommentarer
Malin

Men GRATTIS o välkommen i tantklubben!



Jag har inte kikat in hos dig varje dag eftersom jag har dig på Bloglovin..



Kul att blogginspirationen börjat spritta till igen.

2009-07-27 @ 19:24:31
URL: http://malkins.blogg.se/
/B

Stort grattis! Vad härligt det låter med resan ...

:-)

/B

2009-07-27 @ 23:15:53
URL: http://lyckligagatans.blogg.se/
Evelyn på DesignPoint

Jag har dig på bloglovin, så dag efter dag blir det väl inte direkt. Men kikar in gör jag :)

2009-07-28 @ 04:20:31
URL: http://designpoint.blogg.se/
saravillfara

Men hej där vännen!

Härligt att se att det har blivit ett efterlängtat inlägg här!

Vilken bra idé att resa bort till solsäkert land en sådan här sommar, och samtidigt passa på att fylla högtidliga 40. Det fick jag lust att ta efter, ska tänka på det när det blir dags. :)

Hoppas dina batterier hann laddas upp tillräckligt, ibland ligger det farligt nära rött innan man får tillfälle att boosta upp reserverna.

Underbar bild från stranden, får mig att längta, längta till vår kommande solvecka!

Vad skönt för dig att du dessutom har lite semester kvar, njut för glatta livet nu vännen. Kram!

2009-07-28 @ 06:50:36
URL: http://saravillfara.se
Annette

Grattis i efterskott!!!



Ha en fortsatt bra semester!



Kram Annette

2009-07-28 @ 18:29:26
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Katarina

Hej,jag erkänner jag är in på din fina blogg.Jag har sagt tidigare att jag är beroende av din fina blogg.Bra bilder,du skriver bra.Jag är sugen på mer bilder från ditt fina hem och fina inköp.Jag brukar inte kommentera vill bara surfa runt i fina hem..få inspiration..gillar själv inredning,laga god mat osv.

mvh Katarina

2009-07-29 @ 08:37:43
LillaMy

Jag är in här då och då och blir så glad när det finns ett nytt inlägg :).Jag tror att det är nog så för alla att inspirationen,tiden och viljan med att hålla i gång en blogg varierar.That´s life :).Ha en skön dag

2009-07-30 @ 08:27:55
URL: http://myslivochhem.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0