GOD FORTSÄTTNING !


Bild: Vicke

Kan inte riktigt fatta det att det inte bara är att vända blad i almenackan utan dags att ta fram en helt ny . En för ett nytt år , tjugohundranio innehållande 365 nåja snart 364 nya oskrivna blad att fylla...

Det är bara att hålla tummarna för att det också blir en del blad som får förbli oskrivna, dagar för att bara vara. Känns som om det varit lite för lite av den varan förra året.;)

Men jag ska inte klaga , det är väl också upp till en själv att se till att det blir så och det är också ett av alla mina nyårslöften som jag gav i går. *Fniss* det kommer att bli svettigt det här att börja ett helt nytt liv när vardagen återvänder om lite mindre än en vecka;)

 Härligt ännu några dagar kvar att njuta av ledigheten och faktiskt bara inte göra någonting. *Ler* men jag ska väl ta och erkänna  att jag hade lite (läs mycket)  svårt för att dra ner tempot först. Kände mig lite rastlös där i början , svårt att bara vara och inte göra någonting men jag har tvingat mig själv till att i alla fall försöka. *Skrattar* nu är det nog mer än ett försök det har blivit en livsstil de senaste dagarna och jag njuter i fulla drag.

Hrmmm har redan börjat nedräkningen tills det är slut på sötebrödsdagarna och man måste återgå till normala gängor gå och lägga sig på kvällen och inte mitt i  natten, kliva upp på morgonen och inte till lunch. Eller förresten undrar om man ska ta och snacka med chefen om att få börja jobba efter lunch i stället ? ;)

Oj då det blev ett lång utläggning det här , hade ju bara tänkt slita mig från tv soffan en snabb sväng för att önska er Gott Nytt år och en God Fortsättning .
 
Hoppas det blir ett bra Tvåtusennio!

Ja just det jag höll nästan på att glömma om att jag skulle tipsa om ett superbra recept på Sparris som vi hade som tillbehör till huvudrätten på vår nyårsmeny.


Kommentarer
Erika

Skrev en hälsning i fel inlägg, men jag säger det igen: God fortsättning du me! Kramis från hon som skulle lägga sig tidigt......

2009-01-02 @ 00:34:29
URL: http://mrum.blogg.se/
saravillfara

Japp, 2009 ska bli bra. Bestämt!

Tänk att hela året ligger framför oss, så gott som orört... hisnande tanke.

Skönt att höra att du har lyckats dra ner på tempot(och chocka kroppen) - jag tror du behövde det. Heja Vicke, mera sånt!

Massor med kramar från mig till dig!

2009-01-02 @ 02:15:28
URL: http://saravillfara.se
Liza

Har bestämt att 2009 ska bli ett kanonbra år!! Iaf ska jag göra mitt bästa för att det ska bli bra. Skönt att bara vara - börjar jobba på onsdag igen.. fram till dess råder lugnet!

KRAAAAAAAAM!

Liza

2009-01-02 @ 23:02:55
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
TiniTott

God fortsättning på det nya året =)

2009-01-03 @ 14:48:04
URL: http://tinitott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0