VACKER VY



Den här vackra utsikten hade jag från vindrutan på min bil i går på väg hem från Haparanda, *ler* nu tänker givetvis alla att jag varit på en liten Ikeatripp. Men så var faktiskt inte fallet denna gång utan det var en ren arbetsresa , *fniss* att jag sen hann springa in där en snabbis på lunchen räknas väl inte ;)

I alla fall så när jag körde hem så kom jag att tänka på att det finns en fördel med att det är så himla kallt ute, för kallt har vi verkligen haft de senaste dagarna temperaturen har pendlat mella minus 20-30 grader Kung Bore håller oss i ett järngrepp.  Men får man sitta inomhus eller i en varm bil som jag gjode när jag fick njuta av dessa vackra vintervyer gör väl inte det så mycket. För det är bara att konstatera att naturen visar sig från sin allra bästa vintersida när det är riktigt kallt ute och solens strålar letar sig fram. Kanske bäst att tillägga att jag körde sakta när jag försökte föreviga det vackra med min mobilkamera, man vet ju aldrig om någon från ordningsmakten är här och läser;)

Nu till något helt annat än en gång blev jag  förundrad över hur mycket kul saker bloggen kan leda till , i dag var det ett oväntat telefonsamtal. Min kusin från Huvudstaden som undrade vart jag köpt den fina tavlan jag hade på min blogg , så vi fick oss en trevlig pratstund på köpet. Härlig oväntad överraskning så här mitt i vardagen som gjorde mig glad... :D

Förresten är även tavlan något som jag aldrig hittat utan bloggvärlden, det är duktiga Kitchenbloom Lina som är mästaren bakom den. Kika in hos henne det finns många fler mästerverk , vem vet kanske en som bara väntar på just dig.


Kommentarer
J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilken härlig utsikt! Lina är verkligen duktig! Kram

2009-02-19 @ 14:06:22
URL: http://inredning.webblogg.se/
m a r i a k o d e n

Hallå! Såg din kommentar hos Liza-vardagslycka. Jag har varit med om samma som dig...var i stan å såg ett fönster å så kände jag att HÄR bor liza....åsså vavr det rätt!!



Hihi, vi är duktiga på att känna av, du &jag.....





ha det bäst!



kram!

2009-02-24 @ 09:00:43
URL: http://mariakoden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0