SAMBANDSCENTRAL


Bild:Vicke

Har i många år tidigare haft en Familjekalender men det här året har det inte blivit av att skaffa mig en sån, började bli lite less på den varianten jag brukat köpa från Jultidningarna. Har ju dykt upp massor av nya fina snyggare såna men det har som bara inte blivit gjort.  Men ack så saknad familjens sambandscentral varit i många månader ...

När jag la ögonen på denna enkla svart-vit grafiska varianten Kom i håg kalendern från Granit så slog jag genast till och dessutom var den från augusti 2009 till juli 2010, perfekt för oss som är lite slowstarters.

Augusti månad redan det är inte klokt snart är sommaren redan slut,eller det kanske den redan är när juli övergår till augusti. Lite svårt att förstå det att hösten närmar sig med det härliga väder vi har nu , sol och värme så det står härliga till.Rutorna i almenackan som snart kommer att fyllas får förbli tomma ännu, det är ju semester och ledigt en vecka till. Inte dags att börja tänka på vardag och måsten utan leva i nuet och bara vara, njuta av sommarens sista värmande solstrålar. Härligt:D

Är redan säker på att detta kommer att bli en Favorit i hemmet som kommer att hjälpa oss att hålla koll på allt när karusellen väl sätter igång igen. Men inte än inte riktigt än...

Förenkla ditt liv - få tid att leva ( som det står längst ner på nya favvisen)


Kommentarer
caroline

Jag har lite ångest över att sommaren redan börjar ta slut, känns som att det knappt varit någon sommar iår.

2009-08-03 @ 23:31:45
URL: http://carolinesblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0