STOR OCH LITEN

För mig var det ganska givet vad jag skulle bidra med för bild till veckans tisdagstema, man skulle kunna säga att jag faktiskt nästan snubblade över det ...


Bild: Vicke

För mitt i vår hall stod nämligen dessa vita STORA skor och jag stod där och funderade och förundrades över vems de var, *ler* tills jag kom på det.  H:s nya vårskor och det kändes som så overkligt på något sätt det var ju nyss han var LITEN och hade de där svarta skorna. Inte klokt vad åren går fort och vad de växer vår minsting blir Tonåring på pappret om några veckor, ir.l har han nog varit det rätt så länge redan med allt vad det innebär ;)



Kommentarer
Eva-Marie

Vilklen gullig tolkning! De där svarta skorna hade jag också till ett 90-talsbarn! KRAM

2009-04-29 @ 20:22:05
URL: http://www.metrobloggen.se/evam


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0