FRÅGA PUBLIKEN




Vår hög av favoritglasen Iitalas Tumbler  bara växer och växer , önskar däremot att det var rätt sorts hög som växte. Den med hela glas nu är detta tyvärr i stället en sån med trasiga glas, alla har en liten bit som fattas...

*Snyft* nu börjar det nästan kännas som att det inte är en slump så det är nog dags att börja söka orsaker:
1. Är vi för oförsiktiga?
2. Är de inte avsedda för att användas ofta?
3. Är det för att vi köpt andra sortering på Fabriskbutiken?
 
Förresten alternativ nummer tre kan vi utesluta kom på att de är köpta i Finland i en "vanlig" butik .

Så då återstår alltså min sista livlina, Fråga publiken med andra ord er om det är fler därute som har samma bekymmer?

Förresten återstår faktiskt en sak till att skicka glasen till sista vilan, glasåtervinningen.


Kommentarer
Malin

Vet inte om ni haft otur bara. Jag har...peppar peppar inte haft sönder några av mina glas och är nog inte speciellt försiktig heller. Ska faktiskt ta mig en tur till Fabriksbutiken imorgon, ska bli skoj!

Hoppas allt är bra med dig vännen! Trevlig helg! Kram!



www.healthandliving.blogg.se (där är jag mer aktiv :)

2009-04-03 @ 12:54:03
URL: http://homeandliving.blogg.se/
Nilla

Våra är hela och fina! (Ta i trä...

Ha en fin helg.

2009-04-03 @ 18:59:45
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
saravillfara

Tyvärr vet jag inget om dessa glas, har inga själv nämligen.

Tråkigt med kantstötta favoriter, det är ju inget roligt.

Hoppas helgen blir roligare! :)

Kramen!

2009-04-03 @ 20:23:36
URL: http://saravillfara.se
kickan

våra är hela och fina efter många års slit och släng... har även tappat några när jag diskat och trott de skulle gått sönder men icke....!



2009-04-04 @ 22:37:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0