VÄRT ATT VÄNTA...

I våras vände jag mig till er för att få tips om hur jag kunde fixa lampskärmarna till mina  guldlampfötter  och det fick jag flera bra tips och handfasta råd. *Ler* men jag skrev också att jag inte är så pysslig utav mig så det har inte hänt så mycket med lampskärmarna sen dess.

Vilket egentligen är tur, eller kanske man skulle kunna säga att det är ödet ...

När vi var på semester i Stockholm i somras så bara fanns de där , väntade på mig och framförallt mina lampfötter. De perfekta skärmarna, helt otroligt egentligen det var verkligen av en ren slump jag nästan bokstavligt talat snubblade över de. Strosade runt på Mio i Kungens Kurva och när jag kom till lampavdelningen såg jag DE , precis såna skärmar som jag hade sett i min vision om hur det en dag skulle komma att se ut på våra nattygsbord. Tänk de var till och med i den färg som jag och vänninan pratat om skulle vara snygg till vårt sovrum, det var med andra ord för bra för att vara sant.

Eller förresten det var det verkligen för dessutom var skärmarna , mina drömskärmar från Watt och Veke dessutom på REA och en rejäl sån dessutom 70% rabatt  var det. Så ni må tro att jag snabbt som attan grabbade åt mig två stycken och jublade när jag sjungandes sprang till kassan.

                 
(Klickbara bilder Vicke)

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:D



Kommentarer
Annette

I bland har man tur :-)

Jag har svårt för att vänta, men det straffar sig ofta...

Snygga skärmar!



Kram Annette

2008-09-02 @ 11:17:23
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
EVA

WOW ! Hur snygga som helst ! Ibland är det verkligen meningen att man ska hitta nåt speciellt...



Hoppas sommaren varit bra ! Jag har nästan inte varit i närheten av datorn...åtminstone inte länge :)



***

KRAAAM EVA

2008-09-02 @ 17:02:47
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Liza

Snygga! Helt perfekta och vilket fynd!!

Nu längtar jag till IKEA - har ett tomt rum sedan Emma flyttade till sin lägenhet och en del möbler ska inhandlas på det stora varuhuset!

Ha det så gott!

KRAM!

Liza

2008-09-03 @ 15:01:01
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Frida

Vilket fynd! Det där blev jättefint!

2008-09-03 @ 21:48:48
URL: http://husmusen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0