ANDRA ADVENT


Bild: Vicke

Det andra adventsljuset är nu tänt och julen närmar sig med stormsteg, det är med skräcklbandad förtjusning jag inser det. Så lite tid kvar så mycket att göra...;)

Redan söndag kväll och  ännu en fullspäckad helg närmar sig sitt slut vi har hunnit med en hel del, *ler* tyvärr allt annat utom julförberedelser kanske man skulle kunna säga.  Förresten vad gör väl det när det är en massa roligt vi pysslat med, bland annat har vi varit på den årliga glöggfesten hos våra vänner superkul verkligen en kväll fylld av många goda saker både ätbara och sällskapet. Många skratt fick vi oss och dessutom varsin liten julklapp som vi lyckades kamma hem i det superroliga spelet. Härligt:D

Sen har det såklart blivit att vara i  ishallen för att se på hockey och sist men inte minst har jag varit och fotat lite bilder till nästa veckas adventshem. Så i morgon mina vänner är det dags för mig att presentera adventshem nummer två...


Kommentarer
Esters mamma

Grattis till ljuset!

Kommer upp för första gången på flera år en jul till byn och jag är så glad att jag slipper mörkret.



2008-12-08 @ 14:49:25
URL: http://estersmamma.blogg.se/
Vicke

Esters mamma: Tack! Men du vi som börjat vänja oss vid mörkret hade nog klarat oss ett tag till så hade de kunna använda pengarna till skola och vård i stället;)

Härligt med en jul hemma i Tornedalen:D

Kram

2008-12-08 @ 22:45:40
URL: http://vickes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0