STOCKHOLMS SHOPPING

78747-1140
Bild: Privat

Inlägget om min shopping i Stockholm är ett rätt så magert inlägg, det var inte så mycket jag fick med mig hem i shoppingkassarna. Har alltid med mig en tom extraväska i resväskan när vi åker till Stockholm och det är då första gången den inte behövdes vid hemresan. Har jag börjat tappa stinget eller kanske det blev för övermäktigt för en tjej från en liten by att komma till stora staden och se alla vackra saker;)
Trots att det inte blev så mycket som följde med hem i kassarna så var det nog ändå den bästa shoppingturen jag varit på, massor av glädje, upplevelser och inspiration fick jag med mig hem.

På den översta bilden ser ni nya ljusstakar till vardagsrummet som inhandlats på Bo Concept, där jag även tänkte köpa en likadan fin skål som Sara köpt men de var slut och skulle komma in fler på måndag men det är lite för långt att återvända.

78747-114478747-1142
Bild: Lillasyster & Privat

Tänkte att om jag har en så här fin vattenkanna så kanske mina blommor skulle må lite bättre än de gör (tror ni det hänger på vattenkannan *fnissar*) och den köpte jag på R.O.O.M. .
Men som många av er redan vet så är mitt minne inte alltid som det borde, så den har min kära lillasyster fått fotografera eftersom den blev kvar hemma hos de. Vi satte oss på bussen och hade precis åkt i väg från hållplatsen när jag fick en konstig känsla av att det var något som saknades, turligt nog var det i alla fall inte min man jag glömt kvar men däremot påsen från R.O.O.M.

En ny löpare till köket hittade jag på Village, där jag också verkligen njöt av att gå och titta för det fanns massor av fint.  Kändes som att den skulle bli riktigt fin på vårt köksbord och faktiskt matcha nya illisen från Isa som hänger på väggen.

Ja det var väl nästa allt av min shoppingdeklaration i alla fall tror jag om det inte är något mer som jag lämnat kvar i Stockholm och glömt någonstans.
Du syrran jag vet att det fattas två saker ännu i min shoppingdeklaration men de passar bättre till i morgon;)


Kommentarer
saravillfara

Vilka snygga ljusstakar - förstår att du köpte dom! Vad synd att skålen var slut, men inte behöver du åka ända till Stockholm inte - det räcker om du åker till Umeå!
Och snacka om att löparen supermatchar Isas illis, vattenkannan med :).
Det där får du allt känna dig supernöjd med.

2006-10-05 @ 20:13:18
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Syster Anna

Väntar med spänning på morgondagens inlägg (även om jag nog vet vad det ska innehålla :)!!

2006-10-05 @ 20:26:00
LoX

Vilka fina saker du har handlat. Ljusstakarna var häftiga!

Tyget från Village har jag funderingar på om det ska få komma och bli mina nya vardagsrumsgardiner.

2006-10-05 @ 21:11:16
URL: http://lo.blogg.se
Syster Åsa

kändes som lite a la 70-tal, ungefär som de gröna som mamma och pappa hade.

2006-10-05 @ 21:30:41
Veronica

Mycket fina saker!! Ska nog också köpa mig en fin vattenkanna att ha stå framme, är totalt värdelös på att komma ihåg vattningen.

2006-10-05 @ 21:44:04
URL: http://veramedflera.blogg.se
Vicke

saravillfara: Gillade de och utan blogg hade jag inte hittat de:) Får väl tänka på det nästa gång att det räcker att åka till Umeå, för då kan jag ju även fika med dig!*kram*
Syster Anna: *hihi* Förstår om du har dina misstankar:)
LoX: Tack! Visst var de häftiga:) Hade sån lust att köpa såna panellängder till köket fanns både färdiga och på metervara:)
Syster Åsa: Det stämmer nog, de gröna har nu Lillasyster eller rättare sagt en:)
Veronica: Tack!! Precis vad jag tänkte men nu är min över 100 mil bort;)

2006-10-05 @ 22:37:20
URL: http://www.vickes.blogg.se
Camilla

Snygga saker!! :D Löparen passar ju kanonbra med illisen :D

Synd att du glömde vattenkannan.. Men den verkar stå säkert hos din syster :)

2006-10-06 @ 08:47:04
URL: http://camilla.hopto.org
malin

Ljusstakarna var väldigt snygga! Gillar färgen...

2006-10-06 @ 11:36:04
URL: http://monstermonstret.blogspot.com/
Vicke

Camilla: Visst passar de bra i hop, och jag vet att även du gillar Village:) *hihi* Typiskt mig att glömma något, hoppas den inte gör sig alltför hemmastadd där;)
malin: Blev jätteförtjust i de, och det fanns även svarta men det här blir fin färg till vardagsrummet:)

2006-10-06 @ 19:30:26
URL: http://www.vickes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0