TACK!!

78747-1317
Bild: Eget kollage med bilder på Famnig Hjärta från Ikea

Famnig hjärta är verkligen en bra bild att välja för det är precis det jag skulle vela göra,ta er alla i min famn.
Skriver detta inlägg med ett stort leende på läpparna och en sån glädje i hjärtat. Helt otroligt glad inte bara över mitt IKEA-besök utan även över den positiva responsen jag fick av alla ER som skrivit kommentarer eller mailat. Många har ni varit som delat min glädje och som skrivit gulliga och rara ord. TACK !! Alla ni härliga människor som läser min blogg.

Sen vill jag även tacka min underbara familj för att ni står ut med er inredningstokiga bloggande Ikea fru/morsa.  För att ni fick mig att anta erbjudandet och har delat min gläjde över IKEA-besöket .Tyckt att det varit så roligt och spännande för mig att få uppleva detta.
Många gånger har ni fått vänta med att äta upp mat och bakverk innan de är fotade. Kliva "ur bild" för att inte hamna med på några bloggbilder.  Stackare! Men ni har börjat vänja er vid morsans och frugans nya intresse och kan även  till och med i bland säga att det borde du fota till bloggen...

 Vilken tur att jag som emellanåt kan vara lite "hispig" har mina killar som stöttar och tar ner mig på  jorden;)
Ett bra exempel på det är väl i går morse när jag kom hem med Kuriren och var helt hyper över att min bild var på första sidan . Det var det ingen som sagt till mig trodde bara det skulle vara med i bilagan. Hjälp!!.... ohhhhhhhh guuuuuuuuuuud!!!
Reaktionerna som jag fick var:
Mannen: Vad kul ! Vilken fin bild!
H: *himlade med ögonen och suckade innan han gick och satte sig framför TV:n igen*
Tonåringen: "Lugna ner dig" sa han och låg kvar på sin säng. (*fniss *vet att du tycker att morsan är värsta pinsamma som skriver detta. Men det är en morsas uppgift att vara pinsam;)

Så ni ser vad bra mina killar kompletterar lilla nervösa mig .  De  hade redan fått läsa artikeln fredagen innan publiceringen och  den tyckte de var jättebra förstod inte alls vad det var med bilderna;) Nja, en och annan kanske knorrade över att det stod att de tillhörde Fansen. Visst kunde de erkänna att IKEA är bra men fans??? Inte lätt att erkänna sånt i Tornedalen då kanske man är Knappsu:)


BAMSEKRAMAR TILL ER ALLA!!!



Kommentarer
Nilla

Vad härligt!
Jag sitter här och ler och är så glad för din skull.
Det har handlat mycket om Sveriges nyaste Ikea-varuhus idag på radio och i tidningen. och jag har tänkt på dig.

2006-11-15 @ 19:31:57
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Camilla

Du är så härlig :D Jag blir så glad när man kan känna din glädje genom din text, det är som små glädjepilar som skjuts ut ur min monitor :D

Jag såg nya ikea på nyheterna imorse och tänkte direkt på att du redan varit där ;) Koolt! :D

*bamsekram till dig också*

2006-11-15 @ 19:37:15
URL: http://camilla.hopto.org
Zassi

Hihihi.. Vad härligt att läsa det du skrivit!
Jag var in på Kuriren och läste om Kamprad idag.. Så det är ju du och Kamprad numer :-)

2006-11-15 @ 20:29:51
Vicke

Nilla: Det är precis det jag menar. Ni är så härliga som sitter och ler och är så glada för min skull:) Ja de har verkligen fått mycket publicitet i dag. Häftigt att du tänker på mig då;)
Camilla: Även du är en så härlig tjej som gör mig så glad med dina ord:D
*hehe* Visst är det coolt att jag redan varit där;)
*bamsekramar till dig med* Nu ska jag kolla in webkameran hur mycket folk det är på Ikea.
Zassi: Härligt att du tycker det om mina ord:) Inte dåligt jag och Kamprad numera , vilket fint sällskap jag har fått;)

2006-11-15 @ 20:42:36
URL: http://vickes.blogg.se
Malin

Ja man kan verkligen känna din glädje genom dina ord! Underbart! Tänkte även jag på dig när jag hörde de pratade om nyöppnandet på radio idag.
Bamsekram till dig!

2006-11-15 @ 22:18:23
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Vicke

Underbart att jag lyckas förmedla min glädje till er och det är precis det här jag menar när jag skriver om den positiva respons ni gett mig att du tänkte på mig när du hörde om nyöppnandet på radion i dag.
Bamsekramra tillbaka:)

2006-11-15 @ 22:30:11
URL: http://www.vickes.blogg.se
Anna

Ja, du är verkligen en sann glädjespridare, Vicke! *ler*

2006-11-16 @ 21:49:03
URL: http://oklarheter.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0