HOCKEY HELG

78747-1324
Bild : Privat

Ja då var åter en helg i hockeyns tecken slut och i morgon är det redan måndag och allvaret börjar igen. Har som ni vet tillbringat hela helgen i Piteå för att se på H:s Hockeycup. Avfärd tidigt tidigt på lördag morgon och vi har kommit hem sent i kväll.  Vilken tur att jag inte behöver prata utan skriver detta för min röst är helt slut efter allt "skrikande" och hejande på våra killar.  Fem superduper spännande matcher har vi fått se och det gick jättebra för våra killar. De kammade hem segern i finalen mot självaste värdstadens lag Piteå. Lite oartigt kanske;)  Men gissa om vi hade med oss ett gäng superlyckliga killar hem i bussen med medaljer runt halsen. Det var inte det enda de fick utan den stora jättebucklan är i deras ägon nu i ett år. Ni ska veta att de var stolta!!

Har inte bara ansträngt min röst med att vara hockeysupporter utan har även ansträngt den med att prata och prata. Så jag har en annan superrolig Saga som jag vill berätta för er. Men eftersom jag är så trött efter dagens strapatser så tror jag att ni får vänta till i morgon. Önskar jag hade ork att kolla in era bloggar för att se vad jag missat under helgens ledighet och svara på mina kommentarer. Fast det får vänta till i morgon även det för nu ska jag hoppa i säng.

Godnatt!


Kommentarer
saravillfara

Gratta hockeyproffsen från oss, säkerligen en välförtjänt buckla. Måste ha varit allt skrikande från deras föräldrar som gjorde susen :)
Roligt att du är tillbaka hos oss, ser fram emot att höra mer - sov så gott!

2006-11-20 @ 01:10:30
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Camilla

Wohoo.. grattis till hockeykillarna :D Kul att dom tog hem segern :D

Men, nu blev jag ju supernyfiken på vad det är för saga.. Jag som inte ska vara hemma på hela dagen. Får väl rusa in här igen så fort jag kommer hem då ;)

Ha en bra dag och hoppas du får vilat rösten lite..
*kram*

2006-11-20 @ 08:18:02
URL: http://camilla.hopto.org
Malin

Vilka killar!! Vad skoj att de vann! Sagan vill jag gärna höra!! Hoppas ni hade tevligt ;)

2006-11-20 @ 22:11:57
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Vicke

Saravillfara: Tack! Det ska jag göra de är i sjunde himlen i dag killarna:)Roligt att vara tillbaka och du sover nog aldrig;) *kramis*
Camilla: Men du borde nog vara med som hejarklack ser jag:) Det var jättekul!
Hoppas du inte väntat hela dan på Sagan det tog en stund innan jag hann..
Hoppas du haft en bra dat!
*kram*
Mailn: Ja det var jätteskoj en stor grej för de:) Sagan har jag precis berättat för dig;) Vi hade SUPERDUPER TREVLIGT!!

2006-11-20 @ 22:53:55
URL: http://www.vickes.blogg.se
Britishguyhomes

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2010-10-13 @ 11:22:17
URL: http://www.britishguyhomes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0