UTMANING ANTAGEN

Är egentligen inte heller få förtjust i listor men utmaningar är kul och får man den av tre av sina bloggvänner Anna, Sara och Saga måste man absolut anta den

*Skriker och svär* ,Är ännu mindre förtjust i Blogg.se hade svarat klart på hela utmaningen i går kväll och skulle bara publicera då allt försvann !

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
- Glasögonputsare *tidigt jobb på marknad*
- Skogsplanterare*sommarjobb i flera år*
- Ideella arbeten * mamma till idrottande son*
- Nuvarande jobb * här uppe hos oss är det ont om jobb och har man väl fått ett hänger man kvar *

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
- Så som i Himmelen
- Top Gun *favorit filmen som yngre såg den så mycket så filmen nästan gick av*
- Harry Potter *tonåringens stora intresse för denna fantacyvärld har smittat av sig*
- Hemvideos på barnen när de var små

Fyra städer jag bott i:
- Haparanda ( Under mina gymnasiestudier)
-
-
-
* Frågades om städer jag bott i  har nästa alltid bott i byn så det går inte att svar på den frågan, ni vet här uppe byter man inte varken jobb eller bostad i onödan;)*

Fyra TV-serier jag gärna ser:
- 24
- Roomservice *snart snart kommer den*
- Kalla fötter *önskar det skulle komma fler avsnitt*
- Morden i Midsomer *Älskar engelska deckare*

Fyra ställen jag vill åka till:
- Ikea
- Storstäder såsom London, Paris, New York
- Varmare länder
- Fjällen

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
-Mina favoritbloggar *många fler än fyra*
-Blocket.se
-Hitta.se * man är ju nyfiken och måste kolla vem som säljer vad i byn ;) *
- Ikea.se

Fyra favoriträtter:
- Älgstek
- Dopp i Kopp
- Min mans baconpannkaka
- Tonåringens köttfärssås

Fyra ställen där jag trivs:
- Hemma *borta bra men hemma bäst* gärna tillsammans med familjen
- Hos bloggvänner
- Ikea
- Shoppingcenter


Fyra bloggare jag vill utmana att svara på dessa frågor:
- Camilla  *tredje gången gillt*
- Isa *vet att du är utmanad av Saga också *
- Malin * fler utmanare kommer här*
- Jenny


Kommentarer
Camilla

Hehe.. det får nog räcka med att jag svarar på den en gång. Kan bli lite enformigt i dagboken annars ;)

2006-08-24 @ 10:57:24
URL: http://camilla.hopto.org
Anna

Ja, usch vad enerverande det är när allt bara försvinner! Brukar för säkerhets skull spara emellanåt, medan jag tänker.

Hemvideos på barnen! Klockrent, det älskar jag med att göra. :-)

2006-08-24 @ 18:10:06
URL: http://oklarheter.blogspot.com
saravillfara

Åh, önskar att jag också hade hemvideos med barnen att titta på, men vi har ju ingen videokamera!
Förstår att dom tillhör favoriterna!
Tack för att du antog utmaningen, kul att få lära känna vicke lite bättre ;).

2006-08-24 @ 19:18:39
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Vicke

Camilla: Ja man får ju inte bli tjatig!
Anna: Önskar jag också hade gjort det, hemvideos är de bästa filmerna:)
saravillfara: Men du det är inte roligt med hemvideos när man själv är med, gillar inte att vara framför kameran jag heller. Tack för utmaningen men det är inte lätt att svara på för en lantis som mig:)

2006-08-24 @ 20:51:46
URL: http://www.vickes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0