SEMESTERFYND 2

Har många gånger funderat över att Hemtex nästan alltid har rea i sin butik, det är då inte många gånger jag varit där utan att det varit rea. Inte mig emot  som jag skrivit gillar jag rea, den här gången fyndade jag en hel del som ska ge lite förnyelse till vårt kök. Skulle egentligen vela tapetsera om där men vi har flera andra projekt före så det får bli lite annan förnyelse

78747-615

4 st färdigsydda panlellängder



78747-605

2 st kuddar till kökssoffan

78747-604

1 löpare till köksbordet

Allt detta fick jag till det ringa priset på 193 kr , helt otroligt billigt ska bli kul till hösten att försöka fixa till det lite där. Hatar de gröna tapeterna men hatar hallens gula mer så det får bli den i stället, förstår inte hur vi kunde välja dessa färger det är bara några år sedan de rummen är omtapetserade vad tänkte vi på!
Tänkte föra allt jag handlat under resan i förrådet och ta fram det till hösten när det blir grått och trist för att ta fram det då . Men det är inte lätt för precis som Saga är jag också en tjej som inte gillar ordet vänta, det kan vara bra att ha något att se fram emot till hösten för vare sig vi vill eller inte så närmar den sig.





Kommentarer
Anna

Har också funderat varför de ALLTID har rea. Men jag klagar inte heller. De har så mycket fint. Det har varit kanon nu när vi behövt handla så mycket nya saker.

2006-08-04 @ 20:31:12
URL: http://tekla.wordpress.com
Vicke

Anna:Jag också många gånger, men klagar gör inte jag heller utan fyndar glatt:)

2006-08-04 @ 23:19:40
URL: http://www.vickes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0