INTE KLOKT




Inte klokt är nog det minsta man kan säga när det faktiskt redan nu på söndag är Första Advent. Visst brukar väl den känslan nästan varje år infinna sig, men det här året måste jag säga att det känns mer än normalt. Vet inte om det beror på bristen av snö, eller om man börjar bli gammal?

I alla fall så har jag investerat lite nya textilier från Ikeas julkollektion, som för övrigt innehåller mycket fint i bland annat textilväg. Men vad hjälper det när inspirationen än så länge saknas;)

Får väl hoppas att den kommer innan helgen, appropå det så är det inte inspiration och julkänsla jag efterlyser utan även lite adventshem. Förra året körde jag ett nytt Adventshem varje vecka och finns det någon vänlig själ som bor i närheten som känner för att vara med på det så göra jag gärna ett besök med min kamera. Skicka mig i så fall ett mail på vickesblogg snabela hotmail.com



Kommentarer
EVA

Ja du har ju verkligen fördelen av att bo nära IKEA :)

Här har jag pyntat upp lite nu, men inte många tomtar alls. Känns som att ju äldre man blir ju mindre tomtar vill man ha... Så det flesta är antingen uppe hos dotran i det super-duper-jätte-juliga rummet eller nedpackat igen...



***

KRAAAM EVA



:)

2009-11-24 @ 11:21:07
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
TiniTott

Vad fina dom ser ut =) har helt missat fast jag varit på ikea, skärpning. Får bli en tur till i helgen ser jag =)

2009-12-02 @ 19:36:31
URL: http://tinitott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0