LITE TUR



Lova mig att ni inte blir chockade nu, inlägg andra dagen i rad och en påskbild. *Ler* nog för att jag var något försenad med att presentera mitt jubileum men jag lovar att det här inte blir ett ännu mer försenat inlägg som ska handla om påsken. Försjutton det är ju midsommar snart... ;)

Nej den ska bara på sätt och vis handla om påsken, men framförallt ska den handla om en helt annan sak som jag kom på i dag hör i hop med gårdagens inlägg. Skrev om vilka oanade saker bloggen och bloggandet fört med sig och jag glömde helt bort en viss specialeffekt som verkar följt med.

Nämligen tur, jag som aldrig någonsin brukar ha tur ir.l verkar ha det i cyberspace och på bloggar har nämligen haft förmånen att vinna tre gånger sen jag började blogga. Snittar man det på mina 5 år i bloggvärlden innebär det ju att jag vinner efter 1,5 år inte illa. Jämför man den siffran med vinster i verkliga livet så är den betydligt mycket mycket högre. *Viskar*  när jag beräknar vinster ir.l räknar jag inte med vinlotterier, tänkte att det är bäst att tala tyst om jag har tur i såna sammanhang i fall vi drar igång ett sånt på mitt nya jobb.
Vad har jag vunnit då ?

Första gången hade jag tur i julkalendern hos Frida / Trendenser
Andra gången hade jag tur hos Sara
Nu tredje gången var jag en lycklig vinnare hos Kitchenbloom och fick detta fina paket lagom till påsk.

Därav påskbilden, tänkte det är bäst att förklara så att ni inte tror jag blivit spritt språngande galen.

Over and out...


Kommentarer
Camilla

håller i mej för att inte trilla av stolen, lite chockad blir man allt av denna inläggsprudlande Vicke

Ibland ska man väl ha tur.. Eller.. hmm.. jag har inte tur ngnstans. Jo en gång hos Frida. Men sen vet jag inte om jag haft ngn direkt tur ;) O-tur däremot.. ;)

Men det var ett fint paket du kammade hem. Tur, för din del ;)



Läste jag nytt jobb..?? nyfiken



Kram

2011-05-24 @ 19:38:56
URL: http://hantverkaregatan.blogg.se/
Liza

Härligt med vinster! Det spelar ingen roll om du skriver om påsk eller midsommar eller annat - jag är så glad att du är tillbaka!

Kraaaaaaaam!

Liza

2011-05-24 @ 21:45:57
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
EVA

Ja jag har också haft himla tur i bloggvärlden ! Har vunnit några gånger och jag jag fortsätter att vara med då det är tävlingar lite här och var !



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-05-24 @ 21:56:09
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Anonym

Vilken bra idé, vinlotteri på jobbet. Förutsatt att du inte vinner varje gång ;-)

2011-05-29 @ 19:56:06
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

vad planeras inför ledigheten ? :D nu när dagarna är röda

2011-06-02 @ 12:10:50
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0