HÖSTRAPSODY

Vilket härligt höstväder vi fått njuta av de senaste dagarna, ja förutom i går då. Men jag som varit och lyssnat på Mia Törnbloms föreläsning i fredags har fått lära mig att man ska fokusera på det postiva och lyfta bort alla negativa tankar. Så gårdagens regniga gråa väder lyfter jag genast bort och tänker på något annat roligt i stället som  att man kan välja att flanera på Ikea en sån dag, det är faktiskt bra med regniga dagar;)

Det är faktiskt inte enda stället jag flanerat på under den gångna helgen har faktiskt varit så duktig så, varit ute i skogen och låtit mig förföras av det vackra skådespel som naturen bjudit på och inte bara det hade till och med mig kameran. Inte illa, det var längesen jag fotat så mycket...

Det är verkligen vackert den här årstiden, naturen fullkomligt exploderar av färger helt underbart :D

Hoppas också att jag ska börja få lite fotoinspriation tillbaka igen, det var som sagt var riktigt kul att vara ute i naturen med kameran. Man får helt andra ögon när man har den med sig upptäcker små detaljer, små nyanser som man med stor sannolikhet missat utan den runt halsen!



Kommentarer
Camilla

Wihoo Vicke!! Hejja dig med kameran i högsta hugg :) Vilka härliga höstbilder du bjuder på. Det är härligt med höst.. När det regnar får man se det mysiga i det :D När det inte regnar så är ju luften sådär härlig som den bara är på hösten. Jag gillar denna årstiden.. mycket!! :D



Hoppas du får lite fotoinspiration och bjuder på härliga inlägg framöver.. Som man kan läsa under höstens regniga dagar ;)



KRAAAAAM!!

2010-09-13 @ 20:57:33
URL: http://hantverkaregatan.blogg.se/
Anna (syrran)

Läste just på din FB att du lyssnat på Mia, kul! Visst är hon inspirerande?! "Att välja glädje" med Kay Pollack är också en hit. Han kör föredraget på Chinateatern i dec så jag har föreslagit för chefen att vi ska få gå och lyssna, som en uppladdning inför årsskiftet!



Fina bilder, känner igen mig :)

2010-09-13 @ 21:08:06
Malin

Vad bra att Mia fick dig ut i skogen med kameran om halsen!! Äntligen!



Jättehärliga bilder, Tornedalen i höstglans :)

2010-09-13 @ 21:51:44
URL: http://malkins.blogg.se/
karin

"Super-duper-jätte-kanon-fina" bilder!

2010-09-28 @ 22:03:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0