Kuddar

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skylla på om det är dåligt minne, lite tid, dålig inspiration, okreativ ...

Den 31 augusti skrev jag så stort så här på min blogg : "Som sagt var så har jag planer på att bli lite mer aktiv här nu och att återgå till tolkning av Tisdagstema känns som en bra början " . Ja en början var det allt men inte blev det så mycket mer.

Men nu gör jag alltså ett nytt försök och kavlar upp ärmarna igen och en tolkning av Fabrikens Tisdagstema kuddar.

Kuddar är ju något som finns i väldigt olika former färger och till och med har de olika funktion man kan sitta på de man kan ligga på de. Så inte undra på att jag hade lite beslutsångest när jag skulle välja en bild, *ler* hade och har så svårt att välja så det får faktist bli två bilder på temat kuddar.

Vet inte om det är fler därute än mig som fullkomligt älskar hotellkuddar de känns alltid lika fräscha , sköna och framförallt fluffiga att vila sitt trötta huvud på. (Kuddarna i grönt kommer från Simu Nordic).

På sätt och vis så kan man faktiskt säga att mina två bilder kompletterar varandra litegrann eller jag skulle till och med vela säga att de hör i hop. För näst efter en härlig hotellnatt så väntar ju något annat härligt nämligen hotellfrukost...

 

Vickes favvo frukostflingor kuddar , även om det på förpackningen står Havrefras så heter de kuddar i min värld och jag tycker det är ett passande namn.





Kommentarer
Camilla

Haha.. din tolkning var ju så underbar. Klart de heter havrekuddar. Så heter de här med!! :D

Härligt. Och kul att se ett inlägg från dig. Bättre med få än inga alls och jag blir lika glad varje gång jag ser en kommentar från dig och likaså med dina inlägg.. Det betyder att du ännu finns kvar i vår värld, bloggvärld :D



Storkram!!

2010-10-19 @ 21:17:40
URL: http://hantverkaregatan.blogg.se/
Malin

Håller med om att uppdateringsnivån kanske är liite skral för oss som gillar att följa din blogg.



Men när du väl dyker upp så visar du att du är tematolkningarnas drottning direkt.



Jag gillar kuddar, roligt sätt att förändra o pigga upp lite hemma, men hotellkuddar är alltid alldeles för höga, jag får ont i nacken av dem. :(



2010-10-20 @ 06:32:26
URL: http://malkins.blogg.se/
Nilla

Bra! Jag gillar dina kuddar. Ha det så gott.

2010-10-20 @ 08:33:20
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Lina

Jamen, visst är det kuddar och inte havrefras! :)



Inget går upp mot hotellnätter och hotellfrukost. Vi har en i november (tillsammans med en kollega till dig och dennes man:) att se fram mot, och det är nog räddningen gråmulna dagar som denna. :)



Fint tolkning på gårdagens tema.

Kram och tack för de inlägg du ger oss.

Lina

2010-10-20 @ 10:05:23
URL: http://kitchenbloom.se/blogg
tina

Hej där Vicke! Å vad dålig jag är på att lämna ett litet avtryck här....och på facebook!

Fina kuddar du visar, både snygga och goda=)

Ja visst är det konstigt att världen är så liten...synd bara att det är så långt upp till er annars hade jag minsann gjort en kombinerad kusin/bloggväns-träff=)

Ha en härlig helg å kram på dej!

tina

2010-10-21 @ 23:51:48
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
saravillfara

Haha, fiffig tolkning som vanligt av Vicke!

Jag håller med, jag kallar också havrefraset för kuddar. Och nu gjorde du mig hungrig också, det var ju mindre bra... :)

Hoppas helgen varit god mot dig, kram, kram!

2010-10-24 @ 19:32:58
URL: http://saravillfara.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0