HAR MAN SAGT A...

Det har nu gått några månader sen jag lite kryptiskt i ett inlägg berättade för er om att jag varit med om en kul grej som ni skulle få veta mer om senare.

Nu har det alltså blivit dags för senare och jag kan avslöja min lilla hemlighet;)


I januari fick jag ett mail i min inbox, från redaktören för Bolist egen tidning Bättre Hem som berättade att de skulle ha reportage om personliga friggebodar i vårnumret och undrade om de fick göra ett från vår Funkisfriggebod.

Jag valde att svara JA, för jag är ju så glad över Funkisfriggeboden och valde att strunta i vad folk tycker och tänker om att jag är med i en tidning utan vill försöka sprida lite av den glädjen till andra. Ångrar inte mig en sekund för det var verkligen en superrolig upplevelse att få vara med om , även om jag inte är alltför bekväm att bli fotad var det kul att se en Proffsfotograf och hans Assistent in action.

Det fanns  ett litet problem med reportaget  eller bilderna kanske man skulle säga, friggeboden är väldigt kall och isig den här årstiden. Den är oisolerad och det finns ingen värme så det är aningen kallt där inne och rutorna rätt så isiga.  Så det fick bara bli några porträttbilder av Proffsfotograren sen fick de använda några av mina egna bilder på Friggeboden och interören. *Ler* bara och bara kanske man inte skulle säga om ett par timmars fotande i ett vinterkallt Tornedalen och jag skulle ha på mig sommarkläder.

Synd hade verkligen varit roligt att få min stolthet (om man får säga så) fotad av en riktig Fotograf.

Nåja det blev i alla fall en väldigt rolig upplevelse att sitta där i sommarutstyrsel mitt i smällkalla januari och låtsas att det var sommar och varmt...



Kommentarer
jenny

Vad roligt!! Nu måste jag in och kika:-)

2010-03-30 @ 10:07:43
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Anna (syrran)

Fint reportage och kul att det gick att läsa på nätet!

2010-03-30 @ 21:29:54
Anonym

Hej, vet inte när jag har kommenterat här senast...länge sen iaf. Men efter ert fikabesök hos oss som alltid är lika uppskattat så kan det väl vara på sin plats med en kommentar. Så fint reportage med en såå fiin funkisfriggebod inredd av bästa Toria;) och målad utvändigt lite iaf av vår (läs bissibissins mekaniker. Ser framemot en kaffekopp i denna friggebod i sommar...för vi bjuder in oss själva! Kram på Er

2010-03-30 @ 22:04:48
Malin

Men så roligt, nu är du verkligen värsta inredningskändisen =)



Du var så fin på bilden o friggeboden har jag redan berömt! Skall läsa lite mer av den tidningen, fanns en del intressant faktiskt.



Självklart skall du vara med o inte tänka på vad andra tycker, typisk tornedaling som ens tänker på det! ;-)



2010-03-30 @ 22:14:25
URL: http://malkins.blogg.se/
Kusinens Sambo

Mitt namn ;) försvann till mitt inlägg, men det var jag iaf som skrev inlägg nr 3.

Ha det bra!

2010-03-30 @ 22:28:33
syster yster

Vilket fint reportage, sak visa V imorgon. Finns tidningen ute irl än?

2010-03-30 @ 22:53:21
saravillfara

Åh, vilket fint reportage! Och inte syns det det minsta att du känner dig lite obekväm med att fotograferas, jättefint kort!

Jag är så avundsjuk på er fina funkisbod, en sådan skulle jag både vilja ha, men framför allt inreda! Ih, vilket kul projekt!

2010-03-30 @ 22:54:56
URL: http://saravillfara.se
Lina

Det där blev ju ett superfint reportage! Och du snygg som vanligt. Ser inte det minsta "frusen" ut heller, trots att jag vet att dina armar knottrade sig. :)



Roligt att det gick att läsa på nätet.



Hoppas ni får en finfin påsk!

Tack för allt och kram från mig!

2010-03-30 @ 23:03:45
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
/B

Kul, jaså det var Pelle som fotade? :-)

/B

2010-03-31 @ 14:21:57
Vicke

Jenny: Ja gör det så får du läsa mer.

Anna Syrran: Tack! Ja nättidningar är bra.

Kusinens Sambo: Ni är så välkomna så och då kanske det passar bättre att hoppa lite mer hopprep med lilla fröken.

Malin: Haha värsta inredningskändisen är nog att ta i men tack i alla fall!

Ja det finns en massa både kul läsning och bra tips i tidningen:D

Syster Yster: Tack! Den finns att få i alla Bolistbutiker.

Saravillfara: Tack snälla rara Sara! Jag lovar dig det är inte bara ett kul projekt att inreda utan ett jätte jätte kul projekt:D

Kram kram

Lina: Tack för dina ord Fru Smicker där;) Javisst var det kul att den gick att läsa på nätet och ännu som en bläddertidning de gillar jag.

Hoppas att ni får detsamma kram kram på dig

B: Jepp det var Pelle , antar att du säkert jobbat med honom?



2010-03-31 @ 22:35:44
URL: http://vickes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0