MERA PYSSEL

Bild: Vicke

Visar lite mer prylar som jag förnyat med lite färg och som också såklart ska få flytta in i Funkis Friggeboden. Snart snart är det dags för det roliga...

Den runda bruna spegeln har jag fyndat på Återvinningen för endast tjugo riksdaler och den blå väggljusstaken har vi för många många år sen fått i julklapp. Tror nog minsann Lillasyster känner igen den;)

Hur som helst så var blått favoritfärgen en gång i tiden och den här är en kvarleva som inte jag gjort mig av med från de åren. Kändes som om det var något som var värt att spara som kanske på något sätt i någon form kunde återupplivas, och tänk vad bra för nu har den dagen kommit.



Kommentarer
Anna (syrran)

Designtorget på 90-talet! Där inhandlades ljusstaken ifall jag minns rätt... Det ska bli spännande att se slutresultatet - börjar förstå färgtemat :)

2009-09-17 @ 22:16:20
Inspirera Mera

Det ska bli kul att se hur det blir!

Kram Sandra

2009-09-18 @ 02:07:02
URL: http://inspireramera.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0