FULLT UPP

Ny tisdag igen det var ju nyss jag skrev inlägget om ett nytt roligt projekt som var i antågande, det är därför det varit så tyst här i en vecka nu. För om det ska bli något av projekt så går det inte bara att planera utan man måste också agera;)

Så torsdag kväll var det dags att kavla upp ärmarna och börja jobba, byns sågverk meddelade att det nu var klart för målning.

 Min del av projektet tog sin början, jag ska måla hela världen lilla mamma...



Bild: Vicke

*Ler* kul kul , men många penseldrag har det blivit de senaste dagarna, tur jag har haft lite hjälp också för det är lite brådis med projektet som snart ska ut på en resa.

Man kan  lugnt säga att det känns att det är många många timmar som tillbringats med en pensel i handen. För det är nämligen en hel del muskler (eller kanske brist på muskler) som jag inte ens visste fanns där som gett sig tillkänna, vilken tur att jag investerade i den där turksalvan annars skulle jag aldrig fixat det. En omgång av den varje kväll på värkande armar så var man som ny nästa morgon. Så nog måste ni väl förstå nu kära familj att jag inte alls blev lurad den gången i Turkiet och köpte jätteburk Tigerbalsam i en lite trevligare färg och förpackning till en dyr peng. Den är ju rena mirakelsalvan;)

I alla fall så ska ni också få fortsätta följa med oss och projektet som ska färdigställas inför resan och i morgon lovar jag ni ska få se mer av vad som pågår. Man skulle kunna säga att den "fula ankungen" ska förvandlas till en vacker svan.

Fortsättning följer i morgon , samma tid och samma kanal...



Kommentarer
Camilla(s nya hem)

Haha, känner igen det där med att få träningsvärk där man inte ens visste att det satt en muskel! :)

2009-09-02 @ 08:55:58
URL: http://www.camillasnyahem.wordpress.com
Anna (syrran)

Aha!! Var alltså reservalternativet mitt :o) Kul, ska bli spännande att se hur det blev.

2009-09-02 @ 21:37:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0