DEN SJÄTTE BILDEN

Hade fått en utmaning av Sara i dag och klart jag inte kan motstå den, alltid kul med utmaningar :D

* Gå in i mappen Mina bilder.
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den.
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade.

*Asgarvar* jag tyckte nog att utmaningen var kul ända tills jag letade fram bilden enligt instruktionerna, men herregud kunde det inte varit en anna bild. Nåja inte så mycket mer att göra än att gilla läget för fuska tänker jag minsann inte göra.  Sara  stackars dig,  jag tror nog minsann du kommer att ångra att du valde att utmana mig;)

Ni ska veta hur svårt det är att lägga in bilden på bloggen, usch och fy är nog bäst att jag tar och varnar alla känsliga läsare. Här kommer alltså den sjätte bilden från den sjätte mappen...



*Haha* ja här kan ni alltså se en bild på en vattenskadad toalett, *fniss* som inte ens är fotograferad av mig utan av vår granne. De hade nämligen oturen att drabbas av vattenskada och lånade min kamera för att dokumentera till sitt Försäkringsbolag.

Sammanfattningsvis vad säger den sjätte bilden om mig då som i alla fall uppenbarligen har kvar den i min dator, trots att det inte är min bild eller att jag har något behov av den. Absolut att jag är extremt dålig på att rensa och sortera i mina bilder på hårddisken . *skattar igen* förhoppningsvis fick jag sån läxa av att både behöva lägga ut en sån här bild på min blogg och dessutom erkänna allt detta så jag kommer att bli bättre på det framöver.

Nu är det alltså min tur att utmana sex andra personer , men jag tror faktiskt att jag avstår att nämna någon speciell utan utmanar alla som redan inte hunnit bli utmanade att vara med. Trist jag vet men jag tror nog det är rätt så många som fått denna utmaning , men om inte  så häng gärna med och skriv en kommentar i detta inlägg så vi kan få se din sjätte bild i din sjätte mapp.



Kommentarer
Erika

Det var ju en riktigt kul bild.....hi,hi



Kan berätta att bild 5 och 7 hos mig var inte så mycket bättre, men det var ju bild 6. Den var till och med riktigt bra.



Sköt om dig, kramis!

2009-02-04 @ 22:57:54
URL: http://mrum.blogg.se/
Malin

Det är ju detta som är lite kul med denna utmaning!



Du måste ha en rymlig hårddisk fniss

2009-02-05 @ 08:44:28
URL: http://malkins.blogg.se/
J o h a n n a - Inredning & pyssel

Denna utmaning är rolig tycker jag. Jag har också fått den, så sen när jag kommer hem ska jag spana in min bild och hoppas på att det är någon bra. Kram

2009-02-05 @ 09:44:13
URL: http://inredning.webblogg.se/
Nilla

Jag har också visat sjätte bilden. Min var somrig och fin :-)

2009-02-05 @ 11:49:08
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
saravillfara

Haha, näe, inte ångrar jag mig inte. Jag tål peppar´n! :)

Jag är minst lika dålig jag med på att sortera och rensa bland foton och mappar, så jag har allt en del jobb jag också att göra på den fronten. Inte dumt med en påminnelse, och tack för att du antog utmaningen!

2009-02-06 @ 01:16:44
URL: http://saravillfara.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0