BÅT OCH HUSVAGNS INSPIRATION

Ja inte äger jag - vi varken något båt eller husvagn men jag känner de som gör det så man kanske kan inspirera andra med det här kollaget;)

78747-1667
Bild: Eget kollage med bilder från respektive företag

RUSTA 
Dricksglas och vinglas i olika färger
Bricka i melaminplast
Uppläggnings skål även den i plast

IKEA
Bestick med ett praktiskt ställ att förvara de i
Polarvide fleecepläd att vira runt sig kalla sommarkvällar

FRAPP
Grillen och spelen från Sagaform kan man klicka hem hos Frapp
Diskbaljan och durkslaget från Normann Copenhagen finn även där

FORM & DESIGN
Har till och med en egen kategori som heter till båten / picnic och där finns de här underbara tallrikarna och sovsäcken som faktiskt var min grund till färgsättning av kollaget.

Sen sparade jag det bästa till sist ... (bästa nätbutiken och innehavare;)

COSAS
Kuddöverdragen Bubble och Candy  som är behandlat så att tyget tål väta och smuts.  Dessa är till och med på rea så skynda att fynda:)

Så lilla syster som önskat detta kollage nu blir det kanske ett besök på Rusta trots att det inte är din favoritaffär för de hade mycket fina plastpryttlar till båten;)



Kommentarer
Malin

Vilket fint collage du gjort!! Dessvärre äger jag inte heller någon båt eller husvagn, men kanske skulle passa bra på picknicken? :)
Vill även önska dig en trevlig helg! Här är det dock grått och trist så det har blivit en slapp förmiddag. Ska ta och sätta fart. Såg i tidningen att de öppnat Fabriksbutiken 7 mil härifrån så blir nog en utflykt dit i eftermiddag :) Ha en fortsatt trevlig helg! Kram!

2007-06-30 @ 13:54:18
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Kusin vitamin

Hej!
Sitter här i ett regnigt Stockholm och fördriver tiden framför datorn. Vi ska iväg på kalassenare. Vad fint collage du hade gjort och vet du att "Candy och Bubbel! är det 2 kompisar till mig som har designat. Så jag är en ägare av deras "Candy duk" och den är helt suverän på trädgårdsbordet, kan varmt rekomenderas....
Ha det bra och var rädd om dig! Hälsa familjen!
kramar!

2007-06-30 @ 13:58:48
Anneli

Man ska ha husvagn...sitter här och nynnar:) Jag har inte heller vare sig båt eller husvagn, men mycket av det i collaget funkar ju hemma också!
Kul att du tänkte på kuddarna i det här sammanhanget, det är ju klart att de är oerhört praktiska på campingsemester eller i båten:)
Trevlig helg vännen!

2007-06-30 @ 16:25:56
URL: http://flitigamyran.blogg.se
Liza

Har hejat på alla lag från dina hemtrakter!! bara så att du vet!!! I alla fall mentalt!=)
Kan tänka mig några (flera) grejer till stugan.. Kuddfodralen var superfina.. får nog skynda och fynda!
Kram!
Liza

2007-06-30 @ 17:41:36
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Lisa

Trots att vi varken har båt eller husvagn så ser jag en hel del som hade passat i stugan...eller varför inte hemma? trevlig lördagskväll!*kram*

2007-06-30 @ 21:41:50
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Arga Mamman

Tänk - vi har faktiskt en husvagn, så nu ska jag ut och shoppa! Kram!

2007-07-01 @ 12:29:10
URL: http://argamamman.blogspot.com
Maria-Jag blommar

Trevlig blogg du har som jag råkade hamna på...
Välkommen till min blogg om du vill!

2007-07-01 @ 15:29:16
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Vicke

Malin: Tack snälla du! Visst funkar gjejorna lika bra på picknicken för oss som inte har båt eller husvagn:)
Hoppas din helg varit bra och du har fått mail!
Kram
Kusin Vitamin: Trist med allt regnande vi får hoppas solen kommrt tillbaka. Hörde av lillasyster att det var vänner till dig, kul! De verkar vara jättebra:)
Ha det bra ni med!
kramar
Anneli: Precis den sången satt jag och nynnade när jag gjorde kollaget:) Visst funkar det även hemma med de sakerna och kuddarna verkar vara superpraktiska i båt och husvagn!
Hoppas du haft en trevli helg vännen!
Liza: Tack för ditt mentala stöd till Ötås lag!
Kram
Lisa: Åh du ska veta hur mycket fina saker jag alltid hittar till stugan som vi tyvärr inte har;)
kram
Arga mamman: Nej men oj vad kul med husvagn och shopping:) Vad jag blir avis;)
Kram
Maria-Jag blommar: Tack! Ska kika in hos dig!

2007-07-01 @ 22:12:05
URL: http://www.vickes.blogg.se
Anna (syrran)

Tack för tipsen!Filten har vi men vi behöver en grill så det var ett bra tips. Och Marimekkoplastglas har jag spanat in, ack så mycket trevligare att dricka även vuxendricka ur jämfört med Ikeas färglada koppar.

2007-07-02 @ 09:36:12
Anneli

Men gud!!:) Nu såg jag ju att du länkat till mig på bästa nätbutik och innehavare!!! :) :) Gulle dej!!!
Du är väl det raraste lilla smultron!!

2007-07-02 @ 21:27:10
URL: http://flitigamyran.blogg.se
Vicke

Anna (syrran): En till som gäran vill ha gröna marimekkoglasen och kanna till sommarsaften. Tur man fyller år snart;)
Anneli: Jepp såklart man gör det , du är så duktig. Värsta proffsiga nätbutiken med så vackra bilder och saker!
Kram

2007-07-02 @ 23:03:12
URL: http://www.vickes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0