LITE LJUS I MÖRKRET



Helt underbar avslutning på en underbar helg skulle man kunna säga att det här var, solens strålar letade sig äntligen fram i det annars så bedrövliga novembermörkret.

Är tillbaks hemma i byn efter en liten tjejhelg i Piteå, inte vilken tjejhelg som helst det är faktiskt den här världens (cyberspace) alltså att vi hittade varandra. Våren 2006 tog vi alla tre tjejer en i norr en i mitten och en i söder våra första stapplande steg ut i bloggvärlden. 

Flera år har nu gått och det är mycket som hänt på den tiden, både med oss och våra bloggar. Men en sak är säker utan de hade våra vägar aldrig korsats...

Så i dag sänder jag en tacksamhets tanke både till cyberspace men framför allt till vännerna för vår trevliga minihelg tillsammans. Det var bara ett fel med den , tiden gick alldeles för fort den där pinsamma tystnaden kom aldrig;)

Kram på er alla hoppas solens strålar även värmt er!


Kommentarer
saravillfara

Mmm, jag mys-ler fortfarande vid tanken på vår helg och ert sällskap, jag är så glad att jag har lärt känna er!! Massor med kramar!

2009-11-23 @ 00:20:17
URL: http://saravillfara.se
Lina

Har jag missat att du publicerat, inte bara ett utan tre inlägg!?!?



Ja, visst hade vi trevligt och inte ville jag att ni skulle åka. Tyckte ni passade så bra i badrockarna... :)



Det finns mycket att tacka bloggarna för - vår vänskap är det största!



Kram och natti-natt!

2009-11-26 @ 00:23:14
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0