ÖVERRASKNINGARNAS DAG

78747-1034
Bild: Privat

Fick ett samtal på jobbet från min man i dag , som undrade om jag hade skickat blommor till honom. De hade ringt från blomsterafäären och kollat om han var hemma för han hade fått blommor som de skulle komma med.  Men nej jag hade inte skickat några blommor till honom, oj vad nyfiken även jag blev vem kunde det vara som skickar blommor till honom. Vad är det här för något har han en hemlig beundrarinna, oj oj vad nervös jag blev och min man var helt bombsäker att blommorna från mig. Men det var från en ny leverantör till honom som tackade för deras första affär, måste säga att jag blev oerhört imponerad av den försäljaren (läs manlig försäljare) som visade sin upskattning genom att skicka blommor.
 Så nu står den här fina höstbuketten på vårt köksbord och sprider glädje till oss.
Önskar bara att det var jag som kommit på att skicka dessa blommor till min man , presentprinsen (som Saga sa) för han har nu bokat en weekendresa för oss till Stockholm nästa helg så att vi ska kunna fira vår 10-åriga bröllopsdag. Han har dessutom fixat så att killarna får vara hos sin kusin hela den helgen så vi får en härlig helg för oss själva i Stockholm.




Kommentarer
Camilla

Åhh.. vilken snäll man du har. Trevligt att åka på en tur till storstaden :D Ni kommer nog få det supermysigt och superkul.. Shopping på schemat? ;)

Vilken fin bukett. Alltid trevlig att få bara sådär ju :D Är det lejongap i buketten (de vita)..?
En av mina favoritblommor ju :D

2006-09-20 @ 19:42:16
URL: http://camilla.hopto.org
saravillfara

Weekend i Stockholm, bara ni två.... jag får dåndimpen, vilken härlig present till er båda - en så´n karl!
Och färsk, vacker bukett på köksbordet - kan det bli bättre?

2006-09-20 @ 19:54:29
URL: http://saravillfara.blogg.se/
LoX

Vilken fin bukett din man fick! Vad trevligt av försäljaren att skicka blommor.

Härligt med en lyx- weekend. Hoppas att ni får en trevlig bröllopsdag!

2006-09-20 @ 19:54:48
URL: http://lo.blogg.se
Linnea

Wow, vad kul att åka till Sthlm, nu blir jag avundsjuk på dig!
Och ja visst är det bra med försäljare som vet att vårda sina kontakter - vi fick en hel prinsesstårta på jobbet häromveckan, från en säljare "som bara tittade förbi". Jippi! :)

2006-09-20 @ 20:43:16
URL: http://hemmahoslinnea.blogspot.com
Vicke

Camilla: Det ska bli så härligt att åka till stora Stan och självklart är shopping inbokat i schemat;)
Visst är det Lejongap (tror jag) i buketten , förstår att det är en av dina favoritblommor de var jättefina, gillade också de:)
saravillfara: Det ska bli så härligt med en weekend, det kan nog inte bli bättre än så här och pricken över i var ju buketten som han fick.
Lox: Visst var de höstfina och jag blev nästan chockad vilken försäljare! Ska bli så skönt med weekend, för att fira bröllopsdan som redan varit:)
Linnea: Superkul, nu är det din tur att bli avis bar det på dig när du var dit för inte så länge sen;) Kan nog tänka mig att såna små saker gör mycket för en säljares rykte, prinsesstårta lät gott nu blev jag ju hungrig:)

2006-09-20 @ 22:57:10
URL: http://www.vickes.blogg.se
Malin

Vilken leverantör...dessutom manlig. Oj då...impad! Vilken man du har dessutom, som bokar en tripp för er till Sthlm. Vad mysigt!!

2006-09-21 @ 09:10:32
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Frida aka. fd Husmusen

Ha ha vilken rolig liten historia :)

2006-09-21 @ 14:39:10
Vicke

Malin: Visst var det en bra leverantör, hoppas min man gör fler affärer med de för blommor är alltid kul;) Det ska bli så mysigt, längtar!!
Frida: En rolig dag mitt i den grå vardagen;)

2006-09-21 @ 19:42:03
URL: http://www.vickes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0