DETALJ NUMMER TVÅ

Javisst två detaljer var det som saknades och den sista av de är alltså ännu ett Tradera fynd som jag gjort. Jag som inte har så stor tillgång till Loppisar i närheten säger bara me like Tradera:D

*Fniss* maken däremot blir kallsvettig varje gång jag får ett paket och undrar vad tusan jag nu budat hem;)



 

 

 Var lite tveksam först till om det bröt för mycket mot de andra kuddarna.Men det är ju faktiskt det som är meningen också , det får ju inte vara alldeles för matchat heller. Nu har jag en och annan detalj som blir ett litet utropstecken också, något som sticker ut lite.

Till sist önskar jag er alla en trevlig helg!

Foto: Vicke



Kommentarer
Erika

Jättefint, den passar väl alldeles utmärkt där. Ha,ha! Våra män verkar ha samma symtom. Min blir också alldeles kallsvettig när det dimper ner ett paket i postlådan. Tack för dina snäll ord och ha en jättetrevlig helg! Kramis

2009-09-25 @ 19:12:48
URL: http://mrum.blogg.se/
Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Bl.a kan du vinna en årsförbrukning från Garnier.

Värde: 1500:-

Tävlingen avslutas imorgon så passa på:)



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-26 @ 21:56:20
Betina

Va snygg! :)

2009-09-27 @ 09:21:08
URL: http://namlooc.blogg.se/
Veronica

Helt underbart fint du gjort i din lilla funkis frigga ... det har varit spännande att följa med bit för bit och se förvandlingen och jag kan ärligt säga att jag känt "VILL HA - VILL HA - VILL-HA" mest hela tiden ... funderar över hur hon ska få plats med en egen funkis frigga på sin balkong ;-)



Jag önskar dig många sköna timmar i din fina funkis frigga ... tack igen!

2009-09-28 @ 18:18:48
Vicke

Erika: Tack snälla! Är det dessutom klistermärket GLAS på förpackningen räcker det inte med kallsvettig;)

Hoppas helgen varit bra!

Kram kram

Betina: Tackar!

Veronica: Tack så jättemycket blir så glad över en "okänd" läsare som lämnar en så snäll kommentar, gläder mig verkligen! :D

Ler såg du inte att Heikkiläs är flexibla vem vet kanske du kan beställa en balkongvariant;)

Tack igen själv!

2009-09-28 @ 22:32:10
URL: http://vickes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0