EN NYUPPTÄCKT VÄRLD...


Bild: Vicke


Det är i alla fall en passande beskrivning av  Tradera för min del är det så, jösses så mycket fina fynd man kan hitta där. *Ler* det gäller bara att inte bli för ivrig vid budgivningen, det är lätt att ryckas med vill jag lova. Har tidigare blivit en och annan teaklampa som jag vunnit där och nu var det alltså premiär för lite textilier till hemmet. Fyra stycken mairokuddar i superbra skick och passande färg till vårt sovrum pryder nu vår säng.
 
*Me like* hela den här idén med att kunna både sälja och köpa saker begagnat på ett enkelt och smidigt sätt, ett bra sätt att återvinna och tänka på miljön.  Än så länge har jag bara varit köpare på Tradera men jag hoppas att jag snart även ska kunna titulera mig som säljare, gäller bara att ta sig i kragen och lägga in en annons eller två.

Har varit lite tunnsått med inlägg här den senaste tiden och man kanske skulle kunna tro att det beror på de nya kuddarna, att jag haft så fullt upp med att ligga och vila;) 

Men tyvärr tyvärr är det nog inte så utan det är ju bara så att våren är en så hektisk tid mycket som ska hinnas med så det blir lite tid framför datorn.

Hoppas ni haft en lång härlig helg ni med!


Kommentarer
Anonym

puss

2009-05-25 @ 22:21:00
Anneli

Äntligen kan jag kommentera här, tidigare har jag bara fått någon typ av felsignal.

Hur som helst, ville bara lämna ett avtryck.

Kikar in emellanåt och tittar till dig ;)

Sköt om dig!

2009-05-25 @ 22:38:17
URL: http://flitigamyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0