EN APA SOM GÖR EN GLAD

Även om var sak har sin tid så kan jag inte låta bli att önska att jag hade små barn NU, det finns så mycket fint både till barnens rum och kläder. Härliga färgglada saker som gör en så glad...

Tack och lov har vi varit bjudna på barndop gånger två denna sommar, så jag har fått en anledning att klicka hem Linas små apor.


Bild: Vicke

Kan inte tänka mig en bättre gåva att ge blir lika glad varje gång jag ser den härligt färgglada Apan, helt underbara och så kul att få ge bort:D

Förresten så skojar jag nog mest när jag skriver att jag önskar att jag hade småttingar nu, för nog är det så att var sak har sin tid och sin tjusning. 

Men jag kan ändå inte låta bli att emellanåt bli så förvånad över att åren går (gått) så fort, det hände senast i söndags. När vi var i kyrkan på dop och vår äldsta Tonåring sjöng solo  slog det mig än en gång att det är inte klokt vart tiden tar vägen och vad stora våra killar är . Det känns som det var i går som vi bar fram vår förstfödda son till dopet och nu står han där  så lång och ståtlig som så vuxen, sjunger så vackert till sin småkusin. Det var bara för lilla mamsingen att lägga undan kameran en stund för att torka bort en tår ur ögonvrån. 

Tack snälla småbarns familjen för den fina dopstunden vi fick vara med om i kyrkan och allt gott ni bjöd på efteråt, en riktig festmåltid!


 



Kommentarer
Kusinens Sambo

Hejsan, och supertack själva för att ni ville vara vår gäst. Och ett varmt TACK för den fina sången, det var snällt av honom att ställa upp trots kort varsel. Festmåltid, det var roligt att det smakade. Kram från oss =)

2009-07-31 @ 00:08:03
Malin

Ja det är superfina de tavlorna, inte så många babyfödslar i min släkt el vänskapskrets längre.



Vilken duktig son du har, tom sjunger solo! Impad!

2009-08-02 @ 21:19:44
URL: http://malkins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0