NU VET JAG ...

nästan vad som ska pryda väggen i vårt kök, en vägg som fortfarande står orörd efter vår lilla makeover för ett år sen. Har bara inte riktigt kunnat bestämma mig för vad som ska hänga där, har haft lite funderingar på någon slags "fotovägg". Även om jag har massor av bilder att välja på som skulle kunna ramas in så har det bara stått still, kanske för att jag inte riktigt kommit på vad för sorts motiv natur-människor ??

Inget har kännts så där riktigt rätt , men så när vi var på Ikea i söndags och jag kikade på ramar så såg jag plötsligt de. Trilling med så passande motiv till just ett kök. Perfekt äntligen har jag hittat en lösning så ramar och bilder inhandlades ...

Allt var frid och fröjd , ett litet tag i alla fall  tills jag tänkte på vad min vännina sagt till mig kvällen innan : "du som har så mycket bilder borde ha en fotovägg med dina egna bilder". Vilken tur att jag kom att tänka på det för då klarnade plötsligt allt för mig, givetvis ska det  bli lite av mina egna bilder på den väggen.  För nu vet jag äntligen vad det ska vara för motiv saker som hör till kök som mat och sånt.  Inspirerad av bilderna från Ikea kom jag på att jag minsann har massor av bilder på min hårddisk som passar på det temat.  *Ler* tror nog jag lämnar igen förpackningen med deras bilder vid nästa Ikeabesök. Känns som att det kan bli ganska mycket personligare med någon av dessa bilder i stället...






Så nu är det bara att bestämma sig för några stycken och sen skicka i väg en beställning för att kunna fortsätta med projekt "fotovägg".

Tror till och med att det här inlägget får heta inspriationskollage för det är ju precis därför jag gjorde det för att få lite känsa för vilken/vilka bilder som jag ska ha.





Kommentarer
Liza

Jättefina motiv! Kan bli svårt att välja..;D

GLAD PÅSK!

Liza

2009-04-09 @ 00:11:19
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Malin

Helt rätt att du använder dina egna bilder i stället!! Du som har så mycket fint att välja mellan! Dessutom blir det personligt!

2009-04-09 @ 06:25:58
URL: http://malkins.blogg.se/
Camilla

Ja, vilken bra idé! Tuta och kör säger jag! Och glad påsk! :)

2009-04-09 @ 09:39:26
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0