UTMANING...




Skäms nästan att det tagit så lång tid för mig att anta Minigrisens utmaning , men bättre sent än aldrig...

I instruktionerna står det att jag ska :
Ta några djupa andetag, koppla av och först när du känner dig lite avslappnad så svarar du.

Så *andas in andas ut, andas in andas ut, andas in andas ut* , *koppla av* såja nu känner jag mig både avslappnad och redo för att svara:

Klädbutik - Är nog lite "allätare" när det gäller kläder men jag gillar att fynda på rea;)

Inredningsbutik -  Få se nu , måste jag verkligen ta och tänka efter, *fniss* tror nog att de flesta redan vet svaret på den frågan . Ikea såklart, men det känns kanske lite som om det börjat tappa lite av sin tjusning tyvärr nu när vi har fått det så nära. För precis som jag trodde så blir det lite för mycket" vardag" med Ikea och det finns i var och vartannat hem här i byn, så om ett år eller två kanske svaret är något helt annat.
Förresten så har jag faktiskt delvis redan fått en ny favorit Tradera där jag i dagarna gjort mitt tredje fynd, gillar att blanda nytt och gammalt när det gäller inredning.

Godis - Utan tvekan choklad i alla dess former.

Stad -  Stockholm i mitt hjärta.

Dryck - Tänk att jag som varken gillat vatten eller vin nu svarar det! Härligt att man kan ändra sig eller är det ett tecken på mognad (läs att man blivit gammal) ?

Musik -  Där svarar jag nog lite blandat, lyssnar nog mest på radio.

TV-serie
-  Absolut alla inredningsprogram( förutom Extreme Homemakeover) som bara visas, banne den som stör Vicke mitt under pågående sändning.

Film -  Gärna svenska "deckare" till H:s förtret, han hatar när mamma väljer hyrfilm för det blir alltid något inom den schangern.

Träning -  Något jag lovat mig själv att börja med.

Bakverk
-  Något jag lovat mig själv att sluta med.

Kaffe -  Ja tack gärna bara det finns mjölk till.

Sen är det meningen att jag ska skicka vidare denna utmaning till några stycken, men nu får jag väl skämmas igen för lika dålig som jag är på att skicka vidare kedje- mail och mms lika dålig är jag på att skicka vidare utmaningar. Så jag väljer inte ut någon speciell att utmana utan säger bara att alla som känner för det kan gärna anta utmaningen.

Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer
Liza

Om jag säger så (angående din kommentar hos mig) soffan bestod av fyra stora bulliga paket, 120 kg!! Så nog är det tur att han kan montera alltid!:D Kul att få höra mera om dig - och synd att du inte var på IKEA - skulle ha varit så roligt att få träffa dig! Men förhoppningsvis blir det någon gång!!hoppas, hoppas

Nu ska jag störta isäng, snart är det morgon och väckaren ringer alltid väldigt tidigt iaf känns det så på måndagar!!:D

KRAM!

Liza

2008-09-14 @ 22:05:04
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
T H E R R E fotoblogg

Jag håller med et där om IKEA, vi som bor rätt nära varandra att det är lite vardagsmat nu faktiskt :P

2008-09-15 @ 05:43:36
URL: http://therre.blogg.se/
Carola

Hej!!!ber om ursäkt att jag bara "lånade"bilden utan att fråga först:( Tänkte inte på det.Men jag gillade den jätte mycket:)Tar bort den om du vill eftersom jag inte har frågat om lov Ha en trevlig helg//Carola

2008-09-19 @ 08:42:34
URL: http://carolasvardag.blogspot.com
E

Snyggt höstarrangemang! En annan kompis, f d blomsterhandlare, dekorerade något liknande nyligen. Fyllde en klar IKEA-skål m vatten, la ned en kvist med rönnbär och vita IKEA-flytljus. Stämningsfullt och enkelt.

2008-09-22 @ 20:02:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0