TÄNDA LJUS


Bild: Vicke

Många ljus är det som har tänts runt om i vårt land denna helg då det varit Alla helgons dag, det är så vackert när man åker förbi kyrkan med alla ljus som lyser upp i mörkret.

Appropå det så har det till min och säkerligen många andras glädje kommit lite snö här i dag, det är helt underbart hur mycket ljusare det blir med lite vitt på marken. Tro mig lite ljusare är verkligen vi både behöver och välkomnar här i byn som fortfarande är utan gatubelysning. Detta är tredje vintern för oss i mörker, så jag hoppas verkligen att snön är här för att stanna...

Hoppas också att ni haft en riktigt bra helg  och förhopnningsvis ska jag få till lite fler inlägg nästa vecka. *Ler* vilket nog inte ska vara så svårt att klå efter denna vecka med bara ett;)


Kommentarer
Pethra på Inredningsbloggen

Hoppas allt är väl och att ni njuter av det vita. Här var det 4 minutgrader när vi vaknade och det kändes jättekallt!

2008-11-03 @ 15:32:16
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
saravillfara

Vi hade också vitt ett tag i helgen, men efter plusgrader idag så är det inte mycket kvar.

Menar du att ni kommer att vara utan belysning även i år? Det är ju helt sanslöst!

Hoppas din helg varit en fin en, ihop med de dina.

Massor med kramar från oss alla.

2008-11-03 @ 20:07:57
URL: http://saravillfara.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0