ÖMT - TISDAGSTEMA

Klurigt tema denna vecka , ömt kan man nog tolka på väldigt många olika sätt. Men det är också det som är så kul med tisdagstemat att se hur olika man kan tolka ett och samma tema.

Jag brukar välja mina motiv rätt så spontant, och i dag skulle man nog kunna säga att jag nästan snubblade över motivet;)

78747-1951
Bild: Vicke

Insåg då att detta skulle bli dagens tolkning, H:s nya skateboard helt perfekt till temat ömt. För skulle jag ställa mig på den  så tror jag nog eller förresten är jag helt säker på att det nog skulle bli ÖMT på många delar av min kropp. *Fniss* så det är nog bäst att jag nöjer mig med att fotografera den och överlåter det där med att åka till de som kan det;)

Inlägget blev också en liten påminnare om vad jag missade i kväll skulle se Vetenskapsmagasinet som handlade om syskon. Hurvida myterna stämmer  om den ansvarstagande storebrodern och våghalsiga lillasystern(i vårt fall lillebror). Tur att den går att se på nätet måste jag absolut göra , kan vara kul för i vårt hus är det inte en bara en myt utan verklighet och det är denna skateboard verkligen ett bra bevis för.


Kommentarer
Evelyn, i hemmet

Haha, man lär sig ju inte om man inte försöker ;)
Kram, kram!

2008-05-20 @ 22:18:35
URL: http://ihemmet.blogg.se
Pialotta

Samma här då hade man nog blivit både gul och blå:-)

2008-05-21 @ 00:21:56
URL: http://caffepaus.blogg.se
EVA

Provade bräda då jag var yngre och det gick så där...men idag...ALDRIG !!! Då lär det bli ÖMT överallt...hihi !
***
KRAAAM från EVA !!!

2008-05-21 @ 09:16:29
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0