FENG SHUI :D

78747-1876
Bild: Vicke

Snart dags att runda av den här helgen och snart börjar en ny vecka igen, det är inte klokt så snabbt dagarna bara rusar i väg.

Det har likaså helgen gjort , gått så snabbt - för snabbt och jag som hade hoppats hinna få ta några bilder på nya arbetshörnan för att  visa er. Men jag var nog lite tidsoptimist kanske, trodde jag skulle hinna fixa klart det sista eftersom vi för en gång skull inte haft några inplanerade aktiviteter (hockey eller annat)  denna helg. 

Så min tanke var alltså att flytta över det sista fråna gamla arbetshörnan till den nya och hinna piffa och fixa för att kunna fota. Men jag kunde nog inte i mina vildaste fantasier förstå att det skulle ta sån himla tid att rensa och sortera, *ler* börjar nästan misstänka att det är någon granne som burit över även sitt skräp till oss;)

Har alltså mesta delen av denna helg sorterat, slängt och återigen sorterat och slängt...

Men det är verkligen en underbart skön känsla det där med att sortera och slänga saker som inte behövs och som både stjäl en massa plats och energi:D

Så det är med en massa ny härlig energi jag ser fram emot måndag morgon som närmar sig med stormsteg;)


Kommentarer
Liza

Härligt med rensning - det gör gott för själen!! Har också rensat i helgen, så jag är också :D!!!!
Ha en härlig måndag!
KRAM!
Ps. Längtar förstås efter att få se bilderna!!!!!!

2008-02-17 @ 22:49:09
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Johanna

Håller med dig, det är skönt att rensa bort saker som man inte behöver eller vill ha längre. Vi har rensat massor nu i flytten. Ser fram emot bilder när du är klar!

2008-02-18 @ 11:02:08
URL: http://inredning.webblogg.se
Angelica

Det är skönt att rensa i röran, man borde göra det oftare!

2008-02-18 @ 11:24:45
URL: http://angelicas.webblogg.se
Lina

Visst är det skönt att rensa, och här skulle vår källare behöva sig en riktig omgång! :)

Blir jättekul att få se resultatet av allt fix och trix sedan. Längtar, men vet ju också redan att det blir bra, för du kan ju det där!!

Kram på dig!

2008-02-18 @ 11:56:54
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
Malin K

Ja det är bara att hålla med dig till 100%, så härligt det är att rensa, så befriande!!
Väntar m spänning på resultatet.

2008-02-18 @ 20:29:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0