ADVENTSHEM NUMMER FYRA

Nu när fjärde advent närmar sig så är det också dags för oss att få se lite bilder från Adventshem nummer fyra. Man skulle kunna säga att på sätt och vis är det det hemmet eller i alla fall en som bor där som är "upphovsmakare" till att jag kör det här temat med lite olika Adventshem på bloggen. Visserligen är det väl ett par år sen Lillasyster kom med det förslaget , men det är väl bättre sent än aldrig man brukar säga;)






Bilder: Lillasyster

Tack Lillasyster för den strålande idén, bilderna och för att ni låter oss alla komma in och kika på ert mysiga adventsfina hem!

Här hemma hos oss fortsätter "kampen" om Raggarslangen, en skrattande H klev in genom vår ytterdörr i kväll och sa: Mamma jag tror minsann du börjar gilla raggarslangar. Jag sa inte så mycket utan skrattade och tänkte  :in your wild dreams graben;)

Trevlig helg på er alla!



Kommentarer
Malin

Hahaha raggarslang är ett bra namn på de ljusslingor som jag förstår att du syftar på! Som jag heller inte är speciellt förtjust i. Tror sönerna gillar att retas m mamsen!

Själv tillät jag barnen att pynta julgranen med allt julpynt, det var väl storsint av mig?



Vilka fina bilder från ännu ett mysigt advenstshem din syster bjuder på, är Ni alla systrar lika duktiga inredare?

2008-12-20 @ 09:26:44
URL: http://malkins.blogg.se/
/B

Vad fint hon har det, lillsyrran!

:-)

/B

2008-12-20 @ 21:22:29
URL: http://lyckligagatans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0