ADVENTSHEM NR 2

Så var det då dags att besöka Adventshem nummer två och jag tänkte vi skulle börja det besöket med att kika in hos den minsta killen i huset . Han var kanske inte så munter när jag var hos de och fotade eftersom han varit sjuk och var tvungen att stå över en hockeymatch. Att göra det är inte kul så nog har han verkligen förtjänat att vara den som är först ut här på bloggen...


Bild: Vicke

Lastbilen som ni ser i fönstret har han tillverkat helt själv på slöjden, visst är han duktig!

Här kommer lite fler klickbara bilder och den sista av de tre är däremot från husets storebrors rum, även han måste få hänga med på ett hörn;)



Kommentarer
saravillfara

Näe, fast man har så fint rum vill man såklart inte stå över en hockeymatch, hoppas han är piggare nu!

2008-12-08 @ 23:43:38
URL: http://saravillfara.se
Lina

Hoppas lillebror är piggare nu. Om inte så måste jag då verkligen säga att han har ett snyggt rum att ligga småkrasslig i på dagarna... Snyggt, men inte minst praktiskt med både plats för sovkompisar och skönt tv-tittar-läga i den sängen!



Kram och tack för titten!

2008-12-09 @ 00:01:57
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Anna (Syrran)

Fina rum. Följer med spänning fortsatta bilder!

2008-12-09 @ 08:14:37
Lillebror

Jag har blivit lite piggare.

Kul med bilderna från mitt rum :)

2008-12-09 @ 18:01:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0