VICKY TIDNINGSSTÄLL

78747-953
Bild: Svenska Hem

Svenska Hem har massor av fint, jag  har just surfat runt på deras hemsida och tittat i nya katalogen och givetvis har en beställning av en papperskatalog skett. För nog är det mycket roligare att bläddra i en riktig katalog än en virituell, men jag kan verkligen rekomendera er ett besök på hemsidan för en titt på deras sortiment.
En av de sakerna jag gillade var det här tidningsstället Vicky , men det var bara ett problem och det var priset. Om jag skulle inhandla den så skulle det inte finnas några pengar kvar till att beställa några inredningstidningar att förvara i korgen.

Vi är på jakt efter en ny soffa och jag såg flera som jag gillade i den så nu får det nog bli en resa till Luleå snart för att se hur de ser ut i verkligheten. Får tacka Mia för det tipset hon skrev en kommentar om att de har mycket fina soffor, hon hade själv köpt en soffa från Svenska Hem.
Appropå på att köpa soffa så är jag helt imponerad över hur   Sara   lyckades hitta sin drömsoffa på Mio och dessutom till fyndpris.



Kommentarer
Speja

Snyggt tidningsställ. Men som sagt, man vill ju ha några fina magasin att stoppa i den också! Lycka till med soffköpandet, det är verkligen en viktig affär;)

2006-09-05 @ 10:10:01
URL: http://www.speja.blogg.se
Syster Anna

Tjusigt! Kul med ny soffa. Om någon månad startar reklamkampanjerna för "köp din soffa nu och få den till jul" så då kanske ni får bråttom?! Nä, skämt åsido, bättre att ta det lugnt. /A

2006-09-05 @ 12:00:46
LoX

Ja, den var snygg! Och passande namn til dig. :-)

Priset var i det mesta laget - för det kan du få en soffa på IKEA... ;-)

2006-09-05 @ 13:43:20
URL: http://lo.blogg.se
Malin

Förstår inte hur jag kan ha glömt beställa hem Svenska Hems katalog, har nog helt enkelt fått hjärnsläpp. Iof lätt att glömma saker....ja du vet ju ;) Både kul och jobbigt att vara i soffletartagen. Hoppas att det inte tar alltför lång tid att hitta nåt bra objekt!

2006-09-05 @ 15:10:32
URL: http://mrsmalinski.blogg.se
Pethra

Snyggt tidningsställ. Jag behöver ett sådant. Finns de i mörkare trä?

2006-09-05 @ 16:12:15
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Camilla

Snyggt ställ :D

2006-09-05 @ 16:37:46
URL: http://camilla.hopto.org
saravillfara

Efter att ha kollat in tidningsstället lite närmare - tack för tipset förresten - så förstår jag att du skulle få nöja dig att ha bibliotekets låneböcker där...dom är ju gratis så länge du kommer ihåg att lämna in dom i tid....Hmm, hur var det nu med det där...*fniss*

2006-09-05 @ 21:32:51
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Vicke

Speja: Visst var det fint, men tyvärr inte priset;) Tack! Det är någ en flitigt använd möbel soffan.
Syster Anna: Kul och välbehövligt den gamla börjar vara helt slut. Men det måste bli rätt ny soffa;)
Lox: Visst var den snygg och det var kanske namnet som gjorde att jag tog med den;) Soffa från Ikea eller tidningsställ, häftig skillnad.
Malin: Skönt att jag inte är ensam om att glömma;) Det är kul att leta soffa , skulle gå snabbare att hitta en om inte alla möbelaffärer låg så *pip* långt bort.
Pethra: Visst var det , vet faktiskt inte om det fanns på Svenska Hem i mörkare trä.
Camilla: Jajemen!
Saravillfara: *hihi* Men du vilket bra argument, för jag börjar bli rädd att de inte vill låna ut böcker till mig snart. Men om jag visar de i vilket fint och dyrt tidningsställ jag kommer att förvara de i så går det nog att övertyga de;)*fniss*

2006-09-05 @ 22:10:24
URL: http://www.vickes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0