TRÄDGÅRD

78747-171
Bild Privat

Vilket underbart väder vi haft i dag synd bara att man måste sitta inne hela dagen, men kvällen har jag i alla fall tillbringat ute med att göra ett ryck i trädgården.
Först var vi till Hietalas Handelsträdgård för inköp av sommarblommor, sen var det dags för plantering och att gå igenom blombänkarna.
Känns skönt när det är gjort, hittade några roliga nya sorters växter som jag satt i de här krukorna.
Fråga mig inte mig vad de heter för jag är värdelös på blomnamn, men det är kul med lite förnyelse.

Här är lite bilder på mina föräldrars äppelträd som är så fint när det blommar och det doftar gudomligt...
78747-17078747-16978747-168

Bild: Privat


Kommentarer
W

Vilka härliga sommarbilder och vilken fantastisk dag det har varit! Och nu funkar bloggen på kvällstid också :-)

2006-06-12 @ 22:19:58
URL: http://livingbyw.blogg.se
Vicke

W:Tack, Helt underbart äntligen sommar, och helt otroligt man kan blogga på kvällen:)

2006-06-12 @ 22:27:01
URL: http://www.vickes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0